Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Promocja brandu od A do Z – jakie narzędzia marketingowe działają najlepiej?

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Promowanie swojej marki stanowi jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie widoczności, a przy okazji także sprzedaży. By jednak wybić się z konkurencji, musimy postawić na efektywne narzędzia marketingowe, które przybliżą nas do realizacji celu. Jakie formy marketingu są dzisiaj najbardziej skuteczne? Sprawdźmy to.

Udział w eventach branżowych

Wydarzenia branżowe to jeden ze skuteczniejszych obecnie sposobów na to, by w efektywny sposób zarządzać promocją firmy w sposób aktywny i to w otoczeniu żywo zainteresowanym naszą ofertą. Uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, wydarzeniach społecznych, spotkaniach przedsiębiorców – wszędzie tam gdzie są ludzie gotowi zapoznać się z naszą ofertą stanowi klucz do bezpośredniego, ale przy okazji eleganckiego dojścia do klienta.

Jak to bywa, wiele osób lekceważy nasze stanowisko, a ci, którzy wysłuchają oferty, być może nigdy już do nas nie wrócą. Wciąż jednak inwestycja w odpowiednią infrastrukturę eventową zwraca się w bardzo krótkim czasie, a odpowiednie wyszkolenie handlowe naszych pracowników zapewnia bardzo imponujące efekty. Warto więc na bieżąco śledzić wydarzenia w całej Polsce i aktywnie uczestniczyć, a być może także angażować się w ich organizację.

Aktywność e-marketingowa

Jeśli na poważnie chcemy wziąć się za promocję marki, musimy skupić swoją uwagę na internecie. To właśnie tam branża marketingowa przeniosła znaczącą większość swojej uwagi i to nie bez powodu. E-marketing daje praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie zwiększania widoczności, poprawy sprzedaży i budowania zaufania wśród klientów. My również możemy skorzystać z tego potencjału, bez względu na branżę, jaką reprezentujemy.

Do najskuteczniejszych narzędzi marketingu internetowego zaliczyć możemy:

  • Aktywność w mediach społecznościowych;
  • Jakościowa, dobrze wypozycjonowana strona internetowa;
  • Blog firmowy;
  • Google Ads;
  • E-mail marketing.

Odpowiednie wyważenie wszystkich tych kanałów komunikacji i sprzedaży zapewni nam dynamiczny rozwój marki w świecie cyfrowym, czyli miejscu, do którego każdego dnia zaglądają setki milionów potencjalnych klientów.

Wykorzystanie gadżetów promocyjnych

W świecie biznesu, który kręci się w internecie, nie możemy zapominać o równie skutecznych, a przy okazji znacznie tańszych formach promowania swojej marki. Mowa tu o uniwersalnych gadżetach reklamowych, które znane od wielu lat, dalej przez ekspertów uważane są za najbardziej efektywną formę marketingu i promocji każdej marki.

Wysokiej jakości, funkcjonalne prezenty reklamowe, jak na przykład kubek termiczny z logo lub materiałowa torba to świetny sposób na to, by zdobyć klienta na targach branżowych, przekonać nowego partnera do złożenia zamówienia lub docenić klientów składających u nas duże zamówienia. Sposobów na wykorzystanie gadżetów reklamowych jest bardzo dużo, a nas ogranicza jedynie nasza inwencja twórcza.

Pamiętajmy jednak, by inwestując w gadżety reklamowe, weryfikować ich jakość. Praktyczne prezenty będą kojarzone z naszymi produktami lub usługami, a zatem jasne jest, że chcemy, by klienci mieli to skojarzenie jak najbardziej pozytywne.

Źródło informacji: Gift Design
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy