Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

PSO Flota zmienia się w Inflota. Marka otrzymała całkowicie nową tożsamość

Udostępnij ten artykuł

Rebranding PSO Flota - Inflota
Usługi zarządzania i administracji ogumieniem flotowym świadczone przez Polskie Składy Oponiarskie pod marką PSO Flota przeszły całkowitą zmianę marki. Od teraz program realizowany jest pod nazwą Inflota.

15 lat marki PSO Flota

PSO Flota to program obsługi firm posiadających floty samochodowe lub dysponujące parkiem pojazdów w obszarze zarządzania oponami. Marka funkcjonuje na rynku od ponad 15 lat i w tym czasie zyskała uznanie wielu klientów biznesowych, którzy korzystają ze świadczonych usług, takich jak sprzedaż, serwis czy przechowywanie opon dla swoich samochodów.

Polskie Składy Oponiarskie, będące właścicielem marki, zdecydowały o przeprowadzeniu rebrandingu i całkowitej zmianie wizerunku PSO Flota.

Nowa nazwa to Inflota. Inflota to in…

Zmiana nazwy na Inflota to działanie mające na celu podkreślenie rozwoju firmy i lepszą komunikację oferowanych usług. Dostawca tłumaczy, że w przyjętej formie kluczowe są dwie pierwsze litery „in”, odwołujące się do innowacyjności, inteligentnych rozwiązań oraz indywidualnego podejścia do klienta, które są kluczowymi wartościami firmy.

Jednak mimo że nowe logo i nazwa Inflota są dużą wizerunkową zmianą, właściciel marki zapewnia, iż znana klientom oferta pozostaje w dotychczasowym kształcie.

– Kluczowym elementem naszej oferty jest obsługa flot w zakresie opon. Dążymy do tego, aby być pierwszym wyborem dla klientów poszukujących dostawcy opon, który zapewni im indywidualne podejście, pełne wsparcie, nowoczesne narzędzia i najwyższą satysfakcję z obsługi – czytamy na stronie programu.

Rebranding zaowocował nowym logo oraz zupełnie odmienioną identyfikacją wizualną.

Nowe logo Inflota 2024
Inflota rebranding - nowa marka

Szersze możliwości dalszego rozwoju

Przeprowadzona zmiana marki na Inflota to nie tylko wizualne odświeżenie, ale również szansa na lepsze dopasowanie wizerunku w kontekście przyszłego rozwoju. Chociaż firma pod nowym brandem nadal skupia się na usługach oponiarskich, to nazwa jest bardziej klarowna i mniej ograniczająca w kontekście ewentualnego poszerzania oferty o usługi spoza obszaru ogumienia.

Klienci już teraz mogą skorzystać z usług wykraczających poza obsługę oponiarską, na przykład z serwisowania samochodów. W tym świetle Inflota lepiej oddaje obraz działalności, co podkreśla sama firma, komunikując nową markę jako kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania flotą.

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding