Bezpieczeństwo, prywatność, anonimowość
PureVPN jest usługą wirtualnej sieci prywatnej, funkcjonującej na rynku od 15 lat, z której korzysta ponad 3 miliony użytkowników na całym świecie. Usługa, dostępna również w Polsce, zapewnia bezpieczne połączenia internetowe VPN, zwiększa prywatność użytkowników oraz pomaga zachować anonimowość podczas przeglądania sieci.
W listopadzie br. marka zaprezentowała swoje nowe logo, które jest częścią całościowego rebrandingu.
Rebranding, nowe logo i poszerzenie oferty
Zrealizowana zmiana objęła gruntowne przeprojektowanie całej identyfikacji wizualnej, którą skupiono wokół odcieni fioletu.
Diametralnie zmienił się znak PureVPN. W nowym logo zieloną tarczę z literą P i dziurką od klucza, symbolizującą bezpieczeństwo, zastąpiono fioletowymi obręczami, ułożonymi wokół białej przestrzeni w środku.
Według oficjalnych informacji centralny biały kształt ma symbolizować osobistą przestrzeń użytkownika, a obręcze dokoła niej to symbole ochrony, bezpieczeństwa i prywatności, które zapewniają produkty PureVPN. Mimo wytłumaczenia symboliki tej dość prostej konstrukcji, wydaje się, że będzie ona niezwykle trudna do takiego właśnie odczytania przez przeciętnego odbiorcę tej marki.
Logo dopełnia nazwa marki umieszczona po prawej stronie sygnetu i przedstawiona za pomocą prostej typografii. Co ciekawe, jej zapis w logo różni się od oficjalnie używanego w tekstach, gdyż cała jest zapisana małymi literami, podczas gdy w komunikacji właściciel stosuje wersję PureVPN.
Poza kwestiami wizualnymi modyfikacji uległ również zakres świadczonych usług. Głównym deklarowanym celem dostawcy PureVPN jest zapewnianie bezpieczeństwa w sieci. Aby móc lepiej go realizować spółka GZ Systems Ltd., będąca właścicielem marki zaprezentowała także nową ofertę, rozszerzoną o kolejne usługi: PureKeep, PurePrivacy, PureEncrypt oraz Pure2.
Źródło: PureVPN