Szukaj

Reklama

Radio Złote Przeboje całkowicie zmienia identyfikację wizualną, aby zaktualizować swój wizerunek

Rebranding Radia Złote Przeboje - nowe logo
Radio Złote Przeboje przechodzi diametralny rebranding, który ma odmienić utrwalony wizerunek i postrzeganie marki. Stacja na 25-lecie istnienia wprowadza zupełnie nową, czerwono-fioletową tożsamość wizualną.

Rozgłośnia stawia na nowoczesność

Rebranding stacji jest całkowitym przeprojektowaniem nie tylko jej identyfikacji, ale i pozycjonowania marki. Rozgłośnia zrywa z dotychczas utrwalonym wizerunkiem, ponieważ chce być postrzegana jako nowoczesne, dynamiczne radio, mające wiele do zaoferowania również młodszemu pokoleniu słuchaczy.

Nowe logo odbiciem aktualnego charakteru stacji

Nowe logo Radia Złote Przeboje ma podkreślać aktualny charakter marki i komunikować jej nowoczesność oraz energetyczną muzykę, która jest serwowana słuchaczom o każdej porze dnia. Przez 25 lat istnienia diametralnie zmienił się profil radia, ale wśród 30-40 latków nadal funkcjonuje przekonanie, że stacja gra przede wszystkim hity pokolenia ich rodziców.

Czujemy duży sentyment do naszego dotychczasowego znaku, w końcu był z nami ćwierć wieku. Jednak nie oddaje on już charakteru dzisiejszego Radia Złote Przeboje, czyli nowoczesnej stacji, osadzonej we współczesnym świecie, która gra sprawdzone hity – wyjaśnia zmianę Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agora.

Profil marki jest zupełnie inny niż wskazywałyby na to dotychczasowe działania brandingowe i ich dostosowanie stało się niezbędnym wymogiem dla dalszego rozwoju oraz zdobywania nowych słuchaczy.

[…] chcemy, aby nowa komunikacja wizualna skłoniła do włączenia Radia Złote Przeboje w szczególności tych słuchaczy, którzy do tej pory mieli nieco nieaktualną wizję naszej stacji. – mówi Anna Justka, dyrektor promocji stacji Grupy Radiowej Agora.

Duża zmiana wizualna wynika również z faktu prężnego rozwoju pozaradiowych kanałów kontaktu z odbiorcami. Rozgłośnia kładzie bowiem duży nacisk na przestrzeń cyfrową, podcasty oraz swój serwis internetowy.

Nowe hasło stacji

Elementem towarzyszącym repozycjonowaniu marki jest także nowe hasło wykorzystane w rozpoczętej kampanii „Dobre na wszystko”. Slogan w dalszych działaniach będzie rozwijany, dlatego słuchacze w różnych sytuacjach spotkają się z kolejnymi jego formami takimi jak „Dobre na poprawę humoru”, „Dobre na drogę”, czy „Dobre na cały dzień”.

Nowe logo Radia Złote Przeboje
Nowe logo Radia Złote Przeboje na tle zupełnie zmienionej kolorystyki.
Logo Radio Złote Przeboje
Logo Radio Złote Przeboje
Bilbord z nowym hasłem i logo
Rebranding wprowadza także nowe hasło stacji – „Dobre na wszystko”.
Nowa stylistyka marki Radia Złote Przeboje
Nowa identyfikacja wizualna Radia Złote Przeboje
Nowa identyfikacja wizualna Radia Złote Przeboje
Nowa identyfikacja wizualna Radia Złote Przeboje
Wizualizacja nowej identyfikacji wizualnej Radio Złote Przeboje
Wizualizacja nowej identyfikacji wizualnej Radio Złote Przeboje
Wizualizacja nowej identyfikacji wizualnej Radio Złote Przeboje

Za projekt nowego logo oraz zmianę identyfikacji Radia Złote Przeboje odpowiada studio TOFU.

Źródło: Radio Złote Przeboje
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
3 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Daniel Nalepka
Daniel Nalepka
11 listopada 2022 21:06

Szkoda, że nie zmienili nazwy – dalej kojarzy się z retro…

Aleksandra
Aleksandra
22 grudnia 2022 13:36

Czy grafik płakał ja go robił? Toż to jak z worda wygląda…

Wojtek
Wojtek
14 lutego 2023 12:54

kolory, że oko trzeszczy, ale coś w tym jest.