Szukaj

Reklama

Rebranding bezpieczeństwa. F-Secure z nowym logo

Rebranding F-Secure - nowe logo 2023
Pochodząca z Finlandii marka F-Secure, pod którą oferowane są różnego rodzaju narzędzia wspierające cyberbezpieczeństwo i ochronę prywatności przeszła rebranding i zyskała nową identyfikację wizualną.
Reklama

F-Secure dba o bezpieczeństwo IT

Założona w 1988 roku fińska spółka F-Secure to znana firma zajmująca się opracowywaniem i dostarczaniem rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa informatycznego. Producent oferuje między innymi narzędzia do ochrony prywatności i aktywności w sieci, zabezpieczenia antywirusowe czy oprogramowanie do zarządzania tożsamością w internecie oraz hasłami.

Oprócz rozwiązań typowo programowych F-Secure świadczy także usługi konsultingowe, doradcze i wdrożenia zabezpieczeń biznesowych.

Rebranding i nowe logo F-Secure

Ogłoszony w lutym br. rebranding F-Secure zmienił całkowicie dotychczasową identyfikację wizualną tej marki. Znacznej modyfikacji uległo logo, z którego usunięto sygnet uformowany na kształt popularnej ikony sieci „Wi-Fi”. Nowy znak to stylizowana mocna litera „F”, utrzymana w wyrazistym niebieskim kolorze oraz oparty na prostym liternictwie logotyp.

Nowe logo F-Secure 2023
Nowe logo F-Secure po rebrandingu.
Nowa identyfikacja wizualna F-Secure

Nowy, geometryczny sygnet jest też szeroko wykorzystywany w budowie całej reszty wizualnego systemu. Opracowany przez studio Nomad projekt opiera się na płaskiej stylistyce, stosunkowo oszczędnej formie, kolorowych ilustracjach i wielu ruchomych elementach.

F-Secure nowa identyfikacja wizualna
F-Secure nowy design
F-Secure nowa identyfikacja wizualna
F-Secure nowa typografia
F-Secure nowa identyfikacja wizualna
Rebranding F-Secure nowa stylistyka
F-Secure nowa identyfikacja wizualna
F-Secure nowa identyfikacja wizualna

Przeprojektowane identyfikacji wizualnej F-Secure jest dla marki dużą zmianą, która w stosunku do dotychczasowego brandingu wprowadza pewien powiew świeżości. Niestety ze względu na użycie wielu schematycznych i dobrze już znanych zabiegów stylistycznych, takich jak chociażby wektorowe ilustracje, kontrastowa kolorystyka połączona z pastelowymi odcieniami czy bardzo proste, generyczne kształty ten efekt raczej nie utrzyma się zbyt długo, a całość posiada dość niski potencjał do znaczącego wyróżnienia marki na tle innych podobnych projektów.

Źródła: F-Secure, Studio Nomad, Dailyweb
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
0 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze