Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Rebranding DONE Deliveries odzwierciedla ogromną transformację firmy

Udostępnij ten artykuł

Rebranding DONE Deliveries - nowe logo i stare
Rozwój i wzmacnianie logistycznej marki DONE Deliveries wymagało gruntownego rebrandingu. Zmianie uległa nie tylko szata wizualna, ale także pozycjonowanie marki, którą dostosowano do nowych celów firmy i rynkowych uwarunkowań.

Dostawca cyfrowych usług dla spedycji

DONE Deliveries jest firmą logistyczną, która wykorzystuje najnowsze technologie, aby zmieniać specyfikę branży transporotowej. Od 12 lat systematycznie rozwija swoje usługi, opierając się na innowacyjnych technologiach. Jej celem pozostaje digitalizacja sektora oraz wprowadzanie na rynek rozwiązań rewolucjonizujących obsługę logistyczną tranposrtów On-Demand.

Dynamiczny rozwój wymusił ponowne przyjrzenie się marce, którego efektem jest nowe podejście do jej kreowania i całkowicie nowa identyfikacja wizualna.

Zmiana nie tylko wizualna

Jak informuje DONE Deliveries, przeprojektowanie objęło nie tylko obszar wizualny, ale również kwestie organizacyjne i zakres oferowanych usług.

– W ramach tej transformacji rozszerzyliśmy także naszą ofertę usług. Początkowo specjalizowaliśmy się wyłącznie w ekspresowym transporcie busami przewożącymi do 10 palet i 1200 kg. Obecnie oferujemy pełną gamę rozwiązań transportowych On-Demand […] Nasza nowa identyfikacja wizualna i obecność cyfrowa to nie tylko zmiana estetyczna; odzwierciedla to nasze zaangażowanie w dostarczanie niezrównanej dostępności, efektywności, szybkości i bezpieczeństwa w każdej usłudze, którą oferujemy – podano na stronie firmy.

Nowoczesność i cyfrowy styl

Odświeżony system wizualny marki DONE Deliveries zyskał nowoczesną, minimalistyczną stylistykę. Dotychczasowe czerwone logo z szarym niedźwiedziem zastąpiono prostym, eleganckim i minimalistycznym znakiem. Do identyfikacji wprowadzono natomiast kolorystykę bazującą na czerni, zieleni, bieli i odcieniach szarości.

Nowe logo DONE Deliveries
Rebranding DONE Deliveries - nowy symbol
Rebranding DONE Deliveries - nowy symbol
Nowa identyfikacja wizualna Done Deliveries - rebranding
Nowa identyfikacja wizualna Done Deliveries - rebranding
Nowa identyfikacja wizualna Done Deliveries - rebranding
Nowa identyfikacja wizualna Done Deliveries - rebranding
Rebranding DONE Deliveries - nowa identyfikacja wizualna
Rebranding DONE Deliveries - nowa identyfikacja
Rebranding DONE Deliveries - grafika
Rebranding DONE Deliveries - ilustracja
Rebranding DONE Deliveries - materiał
Rebranding DONE Deliveries - stylistyka identyfikacji

Jednym z głównych celów rebrandingu było stworzenie wizualnego języka oddającego cyfrowy i nowoczesny charakter marki. Nowy branding wprowadza ją na wyższy wizualny poziom i trafnie oddaje aspiracje firmy z Andrychowa.

Za projekt nowego logo, koncepcji wizualnej i strony internetowej odpowiada Symbol Studio, natomiast poszczególne elementy identyfikacji zostały opracowana in-house przez zespół pracowników DONE Deliveries.

Źródła ilustracji: DONE Deliveries
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding