Ewolucyjna zmiana marki JBB Bałdyga
Wiodący producent polskiego rynku mięsnego JBB Bałdyga poinformował o zmianie swojej dotychczasowej identyfikacji wizualnej. Jej celem jest wzmocnienie dotychczasowego wizerunku, bez odchodzenia od wypracowanego już dorobku.
– Logo, będące kluczowym wyróżnikiem marki, przeszło jedynie subtelne odświeżenie. Jego nowy wygląd zyskał szlachetność i elegancję dzięki bardziej wyrafinowanej palecie kolorów, co podkreśla wysoką jakość naszych produktów – wyjaśnia Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Nowe logo, identyfikacja i kolory premium
Oprócz nowego logo, przedsięwzięcie realizowane we współpracy z agencją Dragon Rouge zakłada także kompleksową modernizację pozostałych elementów systemu wizualnego. Przeprojektowanie objęło między innymi poprawę czytelności opakowań, projekt ich nowej estetyki oraz wprowadzenie kolorystyki premium.
W nowej identyfikacji wizualnej JBB Bałdyga pojawiają się złote akcenty, odświeżony odcień czerwieni i unowocześniony design opakowań.
Rebranding czy wizerunkowy lifting JBB Bałdyga?
Chociaż firma określa prowadzone działania jako rebranding, to w rzeczywistości założenia zmiany i efekty podjętych prac bardziej przypominają po prostu wizualne odświeżenie. Potwierdza to również przedstawiciel producenta.
– Celem tego procesu jest wzmocnienie tożsamości marki bez odchodzenia od jej tradycyjnych elementów – podkreśla Andrzej Kowalski z JBB Bałdyga.
Firma już rozpoczęła rynkowe wdrażanie nowej identyfikacji, a jego ukończenie planowane jest na wiosnę 2025 roku.
Źródło ilustracji w artykule: JBB Bałdyga