Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Zmiana opakowań JBB Bałdyga i nowe logo marki mają wzmocnić wizerunek producenta

Udostępnij ten artykuł

Rebranding JBB Bałdyga - nowe opakowania
Wyroby sygnowane znakiem JBB Bałdyga zyskają nowe opakowania. Producent przeprowadza odświeżenie, wprowadzając między innymi nowe logo oraz identyfikację wizualną, którego celem jest wzmocnienie tożsamości marki.

Ewolucyjna zmiana marki JBB Bałdyga

Wiodący producent polskiego rynku mięsnego JBB Bałdyga poinformował o zmianie swojej dotychczasowej identyfikacji wizualnej. Jej celem jest wzmocnienie dotychczasowego wizerunku, bez odchodzenia od wypracowanego już dorobku.

– Logo, będące kluczowym wyróżnikiem marki, przeszło jedynie subtelne odświeżenie. Jego nowy wygląd zyskał szlachetność i elegancję dzięki bardziej wyrafinowanej palecie kolorów, co podkreśla wysoką jakość naszych produktów – wyjaśnia Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Nowe logo, identyfikacja i kolory premium

Oprócz nowego logo, przedsięwzięcie realizowane we współpracy z agencją Dragon Rouge zakłada także kompleksową modernizację pozostałych elementów systemu wizualnego. Przeprojektowanie objęło między innymi poprawę czytelności opakowań, projekt ich nowej estetyki oraz wprowadzenie kolorystyki premium.

W nowej identyfikacji wizualnej JBB Bałdyga pojawiają się złote akcenty, odświeżony odcień czerwieni i unowocześniony design opakowań.

Nowe logo marki JBB Bałdyga
Nowe logo marki JBB Bałdyga. Źródło: JBB Bałdyga
Nowa identyfikacja wizualna JBB
JBB Bałdyga - rebranding nowe opakowania
Nowe logo JBB na opakowaniu po rebrandingu
JBB Bałdyga - nowe logo na opakowaniu
Nowe opakowania JBB Bałdyga 2024

Rebranding czy wizerunkowy lifting JBB Bałdyga?

Chociaż firma określa prowadzone działania jako rebranding, to w rzeczywistości założenia zmiany i efekty podjętych prac bardziej przypominają po prostu wizualne odświeżenie. Potwierdza to również przedstawiciel producenta.

– Celem tego procesu jest wzmocnienie tożsamości marki bez odchodzenia od jej tradycyjnych elementów – podkreśla Andrzej Kowalski z JBB Bałdyga.

Firma już rozpoczęła rynkowe wdrażanie nowej identyfikacji, a jego ukończenie planowane jest na wiosnę 2025 roku.

Źródło ilustracji w artykule: JBB Bałdyga
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Odświeżenie