Malow zmienia tożsamość, ale nie strategię
Firma Malow jest prężnie rozwijającym się wytwórcą mebli metalowych, który działa na rynku od ponad 38 lat. W tym czasie asortyment przedsiębiorstwa doczekał się tysięcy różnego rodzaju produktów, a spółka stała się czwartym tego typu producentem w Europie.
Według Adama Owsiejewa, przewodniczącego rady nadzorczej spółki, wprowadzana w życie zmiana nie wynika ze zmiany strategii rozwoju, ale z jej kontynuacji.
– Ubraliśmy naszą markę w nowe opakowanie i opracowaliśmy historię, która nie pozwoli naszym klientom przejść obok niej obojętnie i zapomnieć o jej kluczowym przekazie – mówi Adam Owsiejew.
Tym przekazem jest bezpieczeństwo, które firma stara się podkreślać w swojej komunikacji od długiego czasu. Teraz pomóc ma w tym także włączony w komunikację claim „Bezpieczny wybór”, który będzie towarzyszył działaniom wizerunkowym.

Nowe logo Malow to prostota i przejrzystość
Nowe logo firmy Malow to prosty, estetyczny znak złożony z sygnetu i logotypu. Firma zdecydowała się na wzór podtrzymujący wizualną ciągłość z wizerunkiem, który udało się wypracować do tej pory.
– Chcieliśmy, aby każdy kto ma kontakt z marką Malow od samego początku miał w głowie skojarzenia oddające pozycję naszej firmy. Dlatego dobraliśmy znak kolorystycznie nawiązujący do dotychczasowej kolorystyki. Sygnet zaś jest wieloznaczny. Można go odczytać jako symbol „1″, co ma sugerować pozycję lidera na rynku, jak również narożnik szafy metalowej – tłumaczy Marta Tarasiewicz, kierownik marketingu w Malow.
Proces oswajania się z nowym wydaniem Malow wspiera odświeżona identyfikacja wizualna, która została utrzymana w minimalistycznej, przejrzystej i nieco technicznej stylistyce. Koncepcję nowego systemu opracowano we współpracy z agencją Autentiko.








Przeprojektowanie identyfikacji wizualnej Malow zostało zakomunikowane na profilu Facebook marki w lipcu br. i wkrótce obejmie wszystkie kanały komunikacji z odbiorcami.
Źródło: Malow