RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017

Grafika RE:PL - Polski Rebranding Roku 2017

Rozpoczęła się piąta edycja ogólnopolskiego plebiscytu na najlepszy rebranding roku 2017. W konkursie przeprowadzono wiele zmian, które wpłynęły na jego charakter i przebieg. Tym razem Polski Rebranding Roku zostanie wyłoniony przez elektorów i Jury Plebiscytu.

Do piątej już edycji plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku ponownie mogą zgłaszać się wszystkie polskie marki, które w 2017 roku przeprowadziły brandingowe zmiany. Plebiscyt potrwa do 30 marca 2018, kiedy to poznamy wszystkich laureatów. Oprócz tradycyjnego już tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku przewidziano dodatkowe wyróżnienia. Zostaną one przyznane przez organizatora oraz elektorów, którzy odegrają decydującą rolę w pierwszej fazie konkursu.

Ze wszystkimi szczegółami i zmianami można zapoznać się na oficjalnej stronie plebiscytu: repl.brandingmonitor.pl. Tam też będą publikowane bieżące informacje o poszczególnych etapach.

Zapraszam do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu i podjęcia walki o najlepszą polską zmianę marki!

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś

Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.