Szukaj

Reklama

Rusza druga edycja plebiscytu RE:PL

Reklama

Pomału zbliżamy się do końca 2014 roku. To oznacza, że tak jak w zeszłym roku na Branding Monitor zostanie zorganizowany plebiscyt RE:PL – Polski Rebranding Roku 2014. Głosowanie w styczniu, ale już od dziś możecie zgłaszać kandydatury, spośród których wyłonione zostaną najlepsze zmiany.

 

 

logo-re-pl-2014

 

Tym razem jako Czytelnicy będziecie mieć okazję nie tylko zagłosować, ale również zaproponować kandydatów do tego tytułu.

Cały 2014 rok wiele się działo, a do jego końca pozostał niecały miesiąc. Jednak już od dzisiaj można zgłaszać kandydatury do plebiscytu na RE:PL – Polski Rebranding Roku 2014. Jak to zrobić?

To bardzo proste. Do 5. stycznia 2015 można przesyłać zgłoszenia kandydatów na specjalną skrzynkę pocztową: repl2014@brandingmonitor.pl. Spośród nadesłanych przez Was zgłoszeń wybrane zostaną te najciekawsze, największe, najlepsze. Tym razem postaramy się docenić nie tylko przedsiębiorstwo, które przeszło najlepszy rebranding, ale również autora tegoż projektu. Dlatego ważne, aby w przesyłanych zgłoszeniach znalazły się także szczegóły na temat tego, kto rebranding przygotował i przeprowadził. Wystarczy tylko wypełnić  formularz (do pobrania niżej) i do 5. stycznia wysłać na adres repl2014@brandingmonitor.pl.

Głosowanie finałowe odbędzie się w dniach 12-19. stycznia 2015, a wyniki zostaną ogłoszone 20. stycznia przyszłego roku.

Formularz Zgłoszeniowy

Więcej informacji o RE:PL 2014 znajduje się pod zakładką w menu głównym. Na podstronie znajdziecie także link do zeszłorocznej edycji konkursu.

Skomentuj artykuł