PR Wings docenia polskich twórców komunikacji
Konkurs PR Wings został stworzony, aby docenić wkład polskiego sektora PR w rozwój komunikacji, mającej pozytywny wpływ na rzeczywistość. Organizator i jury co roku stawiają sobie za cel promowanie inicjatyw i kampanii, które mogą stać się wzorem do naśladowania oraz wspierają rzetelność i etykę polskiej branży PR.
Konkurs otwarty dla wszystkich
W konkursie mogą wziąć udział nie tylko agencje PR czy korporacyjne działy komunikacji, ale wszyscy twórcy i podmioty, które we wskazanym terminie zrealizowali interesujące kampanie. Organizatorzy zachęcają do udziału małe i duże zespoły, a także instytucje publiczne czy organizacje pozarządowe.
Zgłoszenia do 4 września w 24 kategoriach
Wszyscy zainteresowani udziałem w konkursie muszą zgłosić swoją kampanię do 4 września 2024. Można to zrobić w jednej z 24 kategorii.
Kategorie główne
- PR korporacyjny
- PR produktowy
- Komunikacja kryzysowa
- Public Affairs i lobbying
- ESG i CSR
- Komunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketing
- Angażujący event
- Komunikacja B2B
- Efektywność roku
- Employer Branding
- Komunikacja wewnętrzna
- Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI
- Ochrona przed dezinformacją
- Kampania edukacyjna
Kategorie sektorowe
- Transport, spedycja, logistyka
- Technologie i innowacje
- Branża FMCG
- Rynek zdrowia
- Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura
- Branża motoryzacyjna
- Sport, turystyka, hotelarstwo
- Przemysł, chemia, energetyka
- Finanse i ubezpieczenia
Gala finałowa PR Wings 2024
Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali finałowej, która odbędzie się 13 listopada 2024 w warszawskim Hotelu Bellotto. O rezultatach konkursu zdecyduje jury PR Wings, w skład którego wchodzą wybitni specjaliści polskiej branży PR.
Formularz zgłoszeniowy oraz wszystkie szczegóły można znaleźć na oficjalnej stronie konkursu prwings.pl