Z butelki do logo. Sombrero w nowym znaku Sierra
Butelki Sierry wykreowały swoją rozpoznawalność między innymi dzięki charakterystycznemu sombrero, umieszczanego na nakrętkach popularnej tequili.
Rebranding ma jeszcze bardziej wzmocnić przekaz o pochodzeniu trunków oraz dziedzictwu, jakie kryje się za produkcją tych alkoholi, dlatego po przeprowadzonym odświeżeniu kapelusz występujący na butelkach Sierra, znalazł się również w logo marki.
Wyraźne meksykańskie odniesienia
Nowe logo Sierra zostało unowocześnione i zyskało nowy, charakterystyczny element, który ma budzić jednoznaczne skojarzenia z Meksykiem.
– Mamy zaszczyt współpracować z Sierra od ponad czterech dekad, tworząc projekty, które odzwierciedlają jej autentycznego meksykańskiego ducha. Nowe logo oddaje cześć dziedzictwu Sierra, jednocześnie obejmując ekscytującą przyszłość – mówi James Boulton, dyrektor kreatywny w agencji Claessens International wyspecjalizowanej w brandingu alkoholi, która odpowiada za to przeprojektowanie.
Co ciekawe z technicznego punktu widzenia, w nowym projekcie nazwa marki pojawia się dwukrotnie. Oprócz głównego logotypu, drobny napis „Sierra” został umieszczony także w górnej części kapelusza.



Nowy branding tequili Sierra został oficjalnie zaprezentowany w październiku br. na konferencji Bar Convert Berlin 2024.
Źródło: Stock Spirits Group