Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Start nowej aplikacji BPme wspiera kampania „Wszystko mówi me-me-me”

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Logo aplikacji BPme
Premierze nowej aplikacji BPme sieci stacji pali bp towarzyszy wielokanałowa kampania prowadzona w digitalu, radio i nośnikach POS.
Grafika promująca aplikację BPme
Źródło: bp

Aplikacja BPme oferuje korzyści i specjalne promocje na paliwa, oferty sklepowe, oleje Castrol, myjnię czy ofertę gastronomiczną Wild Bean Cafe zapewniając klientom zintegrowaną ofertę. To właśnie te korzyści będą podkreślane w kampanii, która przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”, gdzie cały wszechświat podpowiada im, że pobranie i korzystanie z aplikacji BPme to korzystna decyzja.

Kampania promująca aplikację powstała przy pomocy narzędzi AI i będzie realizowana w digitalu (w tym w social mediach), w radiu oraz POS.

Za ideę kreatywną, KV, działania w digital i SM odpowiada VML. Projekty materiałów POS na podstawie KV przygotowały agencje VML i GPD. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare.

Kampania potrwa do końca stycznia 2025.

Nowa aplikacja bpme
Źródło: bp
Logo bp - logo BPme
Logo bp i logo aplikacji BPme. Źródło: bp
Źródło informacji: VML/bp
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy