Baltic Hub regionalnym liderem
Po 15 latach działalności gdański terminal jest największym bałtyckim kompleksem kontenerowym o rocznej przepustowości 2,7 mln TEU (jednostka kontenerów 20-stopowych o pojemności ok. 39 m sześć.). Operator terminalu zapowiada jednak otwarcie kolejnego nabrzeża, które dodatkowo zwiększy obroty kompleksu i wyniesie go jeszcze wyżej w rankingu tego typu europejskich jednostek.
Nowa nazwa lepiej komunikuje charakter hubu
W związku z prowadzonymi inwestycjami, dynamicznym rozwojem oraz jeszcze większym otwarciem się na międzynarodowych klientów wymagane było dopasowanie wizerunku marki do jej rzeczywistego charakteru. Podjęto decyzję o rebrandingu, który ma całkowicie zmienić postrzeganie terminalu DCT Gdańsk.
Nowa nazwa o wiele lepiej komunikuje regionalną dominację hubu i podkreśla jego zasięg działalności. Z punktu widzenia zagranicznego klienta jest także łatwiejsza w wymowie i zapamiętaniu.
Nowe logo Baltic Hub
Zmiana wprowadza także całkowicie nowe logo. Utrzymany w czarno-białej kolorystyce znak reprezentuje nowoczesną i minimalistyczną stylistykę. Symbol nawiązujący do połączeń, węzła i przeładunków został uzupełniony nazwą kompleksu, a cała konstrukcja w wersji podstawowej przyjmuje horyzontalny układ elementów.
Nowa tożsamość gdańskiego hubu została zaprezentowana dwa tygodnie po obchodach 15-lecia jego działalności i od tego momentu będzie konsekwentnie wdrażana we wszystkich kanałach komunikacji marki.
Źródło: Baltic Hub