Szukaj

Reklama

TÜV Nord odświeża markę i identyfikację całej organizacji

Stare i nowe logo TUV Nord - rebranding
Globalna firma badawczo-audytorska TÜV Nord, specjalizująca się między innymi w certyfikacji, kontroli jakości i weryfikacji wdrażanych w organizacjach standardów przechodzi największy rebranding w historii istnienia korporacji.
Reklama

TÜV Nord wdraża nową strategię Grupy

TÜV Nord założona w 1869 roku jest jedną z najstarszych i najbardziej znanych organizacji audytorskich na świecie. Spółka jest częścią TÜV Nord Group do której należą jeszcze takie marki jak TÜV IT, DMT czy Alter. Jednocześnie jest to zupełnie niezależny byt, niemający nic wspólnego z innymi podobnymi organizacjami o podobnych nazwach: TÜV Süd, TÜV Saarland czy TÜV Rheinland.

Przeprowadzany rebranding Grupy jest efektem przyjętej strategii rozwoju, która zakłada ujednolicenie marek i skupienie ich wokół hasła „Inspired by Knowledge”.

Nowe logo TÜV Nord oraz identyfikacja Grupy

Nowy znak marki parasolowej Grupy TÜV Nord zyskał odświeżony i uproszczony wygląd. W logo oprócz konstrukcji zmienił się także wiodący kolor. Dotychczasowy odcień niebieskiego zastąpiono bardziej wyrazistym błękitem, który w przekazie medialnym nazwano „Electric Blue”.

Nowe logo Grupy TUV Nord
Znaki submarek nalezących do TUV Nord

Nowa stylistyka obejmie wszystkie submarki TÜV Nord Group tworząc spójny system komunikacji wizualnej dla całej Grupy. Proste formy i żywa kolorystyka wykorzystane w projekcie mają nieść przekaz o nowoczesności organizacji oraz podkreślać jej zorientowanie na technologię i cyfryzację.

Nowa identyfikcaja wizualna Grupy TUV Nord
TUV Nord rebranding - nowe logo
Wizualizacja nowego logo TUV Nord
TUV Nord rebranding - nowe logo na banerze
Źródło: Design Tagebuch
Skomentuj artykuł