TÜV Nord wdraża nową strategię Grupy
TÜV Nord założona w 1869 roku jest jedną z najstarszych i najbardziej znanych organizacji audytorskich na świecie. Spółka jest częścią TÜV Nord Group do której należą jeszcze takie marki jak TÜV IT, DMT czy Alter. Jednocześnie jest to zupełnie niezależny byt, niemający nic wspólnego z innymi podobnymi organizacjami o podobnych nazwach: TÜV Süd, TÜV Saarland czy TÜV Rheinland.
Przeprowadzany rebranding Grupy jest efektem przyjętej strategii rozwoju, która zakłada ujednolicenie marek i skupienie ich wokół hasła „Inspired by Knowledge”.
Nowe logo TÜV Nord oraz identyfikacja Grupy
Nowy znak marki parasolowej Grupy TÜV Nord zyskał odświeżony i uproszczony wygląd. W logo oprócz konstrukcji zmienił się także wiodący kolor. Dotychczasowy odcień niebieskiego zastąpiono bardziej wyrazistym błękitem, który w przekazie medialnym nazwano „Electric Blue”.
Nowa stylistyka obejmie wszystkie submarki TÜV Nord Group tworząc spójny system komunikacji wizualnej dla całej Grupy. Proste formy i żywa kolorystyka wykorzystane w projekcie mają nieść przekaz o nowoczesności organizacji oraz podkreślać jej zorientowanie na technologię i cyfryzację.
Źródło: Design Tagebuch