Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Wielki powrót Pepsi Twist i premiera Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Nowość Pepsi Twist
Pepsi Twist powraca na polski rynek z nowym logo i ekscytującą nowością! Kultowy napój, który łączy orzeźwiający smak Pepsi ze smakiem cytryny, wraca w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. Nowością w portfolio marki jest Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny – idealna propozycja dla osób poszukujących alternatyw. To oferta, która zadowoli zarówno fanów klasyki, jak i miłośników subtelnych twistów w smaku. Pepsi Twist jest już dostępna w sieci sklepów Żabka, a pełna sprzedaż ruszy w grudniu. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny zadebiutuje na rynku już 4 grudnia.

Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku Pepsi z nutą świeżej, soczystej cytryny, tworzące duet na każdą okazję. To takie proste – jak ketchup i frytki czy dżem i masło orzechowe, tak Pepsi i smak cytryny to propozycja idealnie do siebie pasujących smaków. Nowość pojawi się również w wariancie Zero Cukru, oferując ten sam pyszny cytrynowy smak, ale bez dodatku cukru.

Pepsi Twist to wariant, na który nasi konsumenci czekali z niecierpliwością. O powrót tego kultowego smaku pytali nas w wiadomościach prywatnych i komentarzach, dzieląc się wspomnieniami oraz oczekiwaniem na jego ponowną obecność na rynku. Wiedząc, jak ważny jest dla nich ten smak, zdecydowaliśmy się przywrócić Pepsi Twist, odpowiadając na ich potrzeby i sentyment. Dodatkowo portfolio uzupełnia Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, dzięki czemu każdy – niezależnie od preferencji – może cieszyć się wyjątkowym połączeniem orzeźwiającej Pepsi i cytrynowej nuty – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero.

Wielki powrót Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytrynowym
Nowe opakowania Pepsi Twist
Nowe opakowania Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru. Źródło: Pepsico, oprac. Branding Monitor

Nowość od Pepsi wyróżnia się również nowoczesnym designem. Stylowe opakowanie z motywem cytryny przyciąga uwagę i odświeża wizerunek napoju, nawiązując do jego cytrynowego charakteru. Pepsi Twist będzie dostępna od 20 listopada w sieci sklepów Żabka, a w grudniu trafi do szerokiej sprzedaży w całej Polsce. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny pojawi się w sieci sklepów Żabka od 4 grudnia. Spróbuj kultowego smaku w nowej odsłonie i odkryj orzeźwiający twist Pepsi.

  Źródło informacji: Pepsico
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy