Patronat medialny

Organizujesz ciekawe wydarzenie nawiązujące do projektowania grafiki użytkowej, kreowania wizerunku, brandingu lub marketingu? Potrzebujesz medialnego wsparcia? Skontaktuj się i przedstaw wydarzenie. Branding Monitor chętnie obejmie je swoim patronatem. Wspieramy akcje promujące dobre praktyki.

Co zyskujesz?

Podstawową formą współpracy jest publikacja informacji prasowych. Ważne wydarzenia wyższej rangi mogą liczyć na umieszczenie indywidualnie przygotowanych treści na blogu (w dziale Wydarzenia) oraz na prowadzonych profilach społecznościowych (Facebook, LinkedIn).

Wydarzenia najwyższej rangi są promowane w dłuższym okresie czasu również w formie reklamy (banerowej, czy w newsletterze).

Współpraca w obrębie patronatu medialnego pomoże Ci skuteczniej wypromować wydarzenie i trafić do odpowiedniej grupy odbiorców.

 

Co w zamian?

W zależności od sytuacji i indywidualnych ustaleń, w zamian za objęcie patronatem danego wydarzenia wymagane mogą być następujące działania ze strony organizatora:

  • Umieszczenie informacji o patronacie na stronie wydarzenia wraz z odnośnikiem iw formie logo Branding Monitor (np. w stopce, czy podstronie partnerów).
  • Umieszczenie logo Branding Monitor na materiałach promujących wydarzenie.
  • Podanie informacji o patronacie Branding Monitor podczas wydarzenia.
  • Informacja o patronacie w newsletterze wydarzenia i notkach prasowych.

Wydarzenia objęte patronatem

Do tej pory pod patronatem Branding Monitor odbywały się takie wydarzenia jak RE:PL – Polski Rebranding RokuGrafConf, czy Tipi UX Katowice 2017.

Jeśli chcesz nawiązać współpracę w zakresie patronatu medialnego, wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy klikając w poniższy odnośnik.

Najnowsze wpisy

Dzieje się