Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Żabka Jush wybrała nową agencję PR! Komunikację poprowadzi Flywheel Public Relations

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, dynamicznie rozwijające się startupy szybkich dostaw spożywczych. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy. W ramach tej akcji, przygotowano specjalną edycję wycieraczek wejściowych, zaprojektowaną wspólnie z artystą Wlodi4444.

Zakres działań

Flywheel Public Relations odpowiada za kompleksowe działania PR marki, obejmujące bieżącą komunikację, a także długofalowe strategie wspierające budowanie wizerunku Żabki Jush na rynku. W ramach współpracy agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego, koordynacją kampanii kreatywnych, influencer marketingiem oraz realizacją innowacyjnych aktywności ambientowych. Zespół Flywheel czuwa nad wdrożeniem strategii komunikacyjnej, która odpowiada na potrzeby grupy docelowej, promując jednocześnie nowoczesne rozwiązania oferowane przez markę.

Jesteśmy dumni, że Żabka Jush powierzyła nam swoją komunikację. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie marce jeszcze większą rozpoznawalność i zaufanie wśród konsumentów. Naszym celem jest nie tylko realizacja bieżących działań, ale również długoterminowe wsparcie w budowaniu marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji” – mówi Iwona Cieśla, Managing Director Flywheel Public Relations.

Pierwsza wspólna kampania

W ramach przetargu na obsługę PR, agencja Flywheel przedstawiła koncept na współpracę Żabki Jush z popularnym grafikiem i influencerem wlodim4444. Pomysł ten miał na celu podkreślenie kluczowych wartości marki – oszczędności czasu oraz wygody, co pozwala klientom skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Dla Żabki Jush była to okazja, aby połączyć unikalny styl artysty z filozofią marki, co zaowocowało stworzeniem wyjątkowej, limitowanej edycji produktów.

Wlodim4444 zasłynął ze swojej kultowej serii wycieraczek z humorystycznymi hasłami inspirowanymi memami, co naturalnie wpisało się w wartości Żabki Jush, specjalizującej się w szybkich dostawach pod drzwi klienta. Istotne było stworzenie produktu, który nie tylko spełnia praktyczne funkcje, ale też dostarcza pozytywnych emocji i wprowadza radość do codziennych zakupów.

O Flywheel Public Relations

Flywheel Public Relations to doświadczona agencja specjalizująca się w budowaniu strategicznej komunikacji, która wspiera marki w zdobywaniu zaufania różnych grup odbiorców, co bezpośrednio przekłada się na ich rozwój biznesowy. Założona w 2011 roku, agencja zdobyła bogate doświadczenie w sektorze entertainment, realizując kampanie i działania komunikacyjne dla telewizji tematycznych oraz popularnych serwisów VOD, współpracując z markami takimi jak Kino Polska, BBC Studio czy Discovery. Flywheel odpowiada również za kompleksowe działania PR, organizację szeroko zakrojonych akcji eventowych oraz aktywności ambientowych dla marek z sektora FMCG, takich jak Pepsi i Too Good To Go. Agencja realizuje także projekty dla sektora farmaceutycznego, towarzystw naukowych i organizacji pozarządowych, koncentrując się na kampaniach edukacyjnych i prozdrowotnych związanych z ochroną zdrowia oraz profilaktyką. Dzięki tym działaniom Flywheel skutecznie wzmacnia wizerunek swoich klientów oraz buduje trwałe relacje z interesariuszami. Ostatnio do grona klientów agencji dołączyło również HB Reavis, zarządca i wykonawca prestiżowego projektu Varso Tower.

Źródło informacji: Flywheel Public Relations
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy