Rozpoczęła się czwarta edycja plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku

RE:PL - Polski Rebranding Roku - logo

Rozpoczynamy pierwszy etap corocznego plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku na najlepszą zmianę polskiej marki. W tegorocznej edycji nastąpiło kilka zmian, na które na pewno warto zwrócić uwagę, gdyż można się jeszcze bardziej zaangażować w całe wydarzenie.

Plebiscyt RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016 został podzielony na trzy etapy, z których jeden dotyczy wyboru Jurorów, a dwa bezpośrednio zainteresowanych tytułem Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku. Nabór do Jury Plebiscytu to tegoroczna nowość.

Zgłoś się do Jury Plebiscytu RE:PL

Od dzisiaj do 27. grudnia 2016 każdy z czytelników bloga Branding Monitor może zgłosić swoją kandydaturę do Jury. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłonionych 7 jurorów, którzy zasiądą do obrad wraz z już nominowanymi członkami.

Nowością jest również fakt, że do etapu głosowania finałowych kandydatów nie wskazuje organizator, ale właśnie wyłonione wcześniej Jury Plebiscytu. Chcesz mieć większy wpływ na ostateczny wynik tegorocznej edycji? Zgłoś się jako kandydat na Jurora! Zgłoszeń można dokonywać na oficjalnej stronie plebiscytu, która została uruchomiona pod poniższym adresem:

repl.brandingmonitor.pl

Tam znajduje się również regulamin konkursu. Jeśli masz pytania, możesz je zadać korzystając jak zawsze z formularza kontaktowego pod zakładką Kontakt.

Odwiedź także profil Facebook, żeby być na bieżąco i nie przeoczyć kolejnych informacji. Powodzenia!

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś
Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.