Szukaj

Reklama

Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Fritz-Kola odświeża logo i etykiety swoich napojów

fritz-kola rebranding i nowe logo napojów
Niemiecki producent napojów gazowanych spod marki Fritz-Kola przeprowadził jej wizualne odświeżenie. Od kwietnia br. napoje będą dystrybuowane na polskim rynku w nowym wydaniu.
Reklama

Niezależny producent alternatywy dla klasycznych coli

Fritz-Kola to marka założona w 2002 roku w Hamburgu przez dwóch studentów – Mirco Wolfa Wiegerta i jego przyjaciela Lorenza Hampla. Rok później na rynku zadebiutował pod tą marką pierwszy napój typu cola.

Napoje są alternatywą dla klasycznych tego typu produktów i cieszą się rosnącą popularnością nie tylko na swoim rodzimym rynku, ale także w naszym kraju.

Po ponad 20 latach pod etykietą fritz-kola, oprócz coli możemy kupić liczne lemoniady i spritzery na bazie soków, wszystkie dostępnych w szklanych butelkach. Asortyment firmy cały czas się powiększa, a marka ewoluuje, co wpłynęło na decyzję o jej odświeżeniu.

Nowe logo fritz-koli i ewolucja w stronę różnorodnego designu

Nową odsłonę niemieckiej marki zaprojektowano we współpracy z brytyjską agencją Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem. Efektem współpracy jest nowe logo fritz-koli, etykiety i cały zestaw elementów systemu wizualnego.

Fritz-kola uosabia dynamiczny rozwój i uważny wzrost. Począwszy od założenia firmy przez dwóch studentów, aż po okres europejskiej ekspansji, nigdy nie tracimy z oczu naszych korzeni i zawsze jesteśmy gotowi na otwarcie nowego rozdziału. To właśnie tę podróż i postawę chcemy podkreślić nowym designem – mówi Florian Weins, dyrektor zarządzający fritz-koli.

Nowe etykiety fritz-kola rebranding
Nowe logo fritz-kola
Butelki fritz-kola z nowymi etykietami

Celem umocnienie marki i pozycji na rynku

Głównymi motywami szerokiego przeprojektowania marki było uporządkowanie jej profilu, unowocześnienie oraz dostosowanie do współczesnych realiów. Kierownictwo firmy ma nadzieję, że nowe, wyraziste kolory produktów oraz zastosowanie współczesnej estetyki pomogą nie tylko podkreślić walory smakowe napojów, ale również ugruntować ich pozycję na europejskim rynku.

Źródło: fritz-kola
Skomentuj artykuł