Niezależny producent alternatywy dla klasycznych coli
Fritz-Kola to marka założona w 2002 roku w Hamburgu przez dwóch studentów – Mirco Wolfa Wiegerta i jego przyjaciela Lorenza Hampla. Rok później na rynku zadebiutował pod tą marką pierwszy napój typu cola.
Napoje są alternatywą dla klasycznych tego typu produktów i cieszą się rosnącą popularnością nie tylko na swoim rodzimym rynku, ale także w naszym kraju.
Po ponad 20 latach pod etykietą fritz-kola, oprócz coli możemy kupić liczne lemoniady i spritzery na bazie soków, wszystkie dostępnych w szklanych butelkach. Asortyment firmy cały czas się powiększa, a marka ewoluuje, co wpłynęło na decyzję o jej odświeżeniu.
Nowe logo fritz-koli i ewolucja w stronę różnorodnego designu
Nową odsłonę niemieckiej marki zaprojektowano we współpracy z brytyjską agencją Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem. Efektem współpracy jest nowe logo fritz-koli, etykiety i cały zestaw elementów systemu wizualnego.
Fritz-kola uosabia dynamiczny rozwój i uważny wzrost. Począwszy od założenia firmy przez dwóch studentów, aż po okres europejskiej ekspansji, nigdy nie tracimy z oczu naszych korzeni i zawsze jesteśmy gotowi na otwarcie nowego rozdziału. To właśnie tę podróż i postawę chcemy podkreślić nowym designem – mówi Florian Weins, dyrektor zarządzający fritz-koli.



Celem umocnienie marki i pozycji na rynku
Głównymi motywami szerokiego przeprojektowania marki było uporządkowanie jej profilu, unowocześnienie oraz dostosowanie do współczesnych realiów. Kierownictwo firmy ma nadzieję, że nowe, wyraziste kolory produktów oraz zastosowanie współczesnej estetyki pomogą nie tylko podkreślić walory smakowe napojów, ale również ugruntować ich pozycję na europejskim rynku.
Źródło: fritz-kola