Zagłosuj na najlepszy polski rebranding 2015 roku!

Rozpoczął się finał tegorocznej edycji RE:PL – Polski Rebranding Roku. W drugim etapie, w którym Czytelnicy Branding Monitor wybierają zwycięzcę, można oddać głos na jedną z dziesięciu kandydatur.

Zestawienie dziesięciu finałowych kandydatów, a także wykaz wszystkich zgłoszonych rebrandingów można znaleźć na stronie głosowania. Oczywiście znajduje się na niej także formularz umożliwiający oddanie swojego głosu.

Kliknij, żeby zagłosować!

Zapraszam wszystkich Czytelników, ich znajomych oraz znajomych ich znajomych i wszystkich chętnych do aktywnego głosowania, które kończy się 24. stycznia 2016 o 23:59:59. Przypomnę tylko, że w zeszłym roku oddano prawie 6,5 tysiąca głosów, a różnica między pierwszą i drugą lokatą wyniosła zaledwie 84 głosy! Czy w tym roku walka będzie równie emocjonująca do ostatniej chwili? Wszystko zależy od Was!

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś
Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.