Szukaj

Reklama

Czym są litery przestrzenne i jakie korzyści przynoszą w reklamie?

Poniższy tekst jest informacją prasową dostarczoną przez podmiot zewnętrzny. Jej treść nie została przygotowana przez redakcję Branding Monitor.

Litery przestrzenne to trójwymiarowa forma reklamy, która zachwyca swoją funkcjonalnością, estetyką i nowoczesnością. Obecnie rozwiązania tego typu są powszechnie wykorzystywane przez firmy z różnych branż, którym zależy na promowaniu swojej marki, produktu lub usługi. Litery przestrzenne pełnią także funkcję dekoracyjną – umieszczone na budynku znacząco uatrakcyjniają jego wygląd. Jakie jeszcze mają zastosowanie oraz jakie przynoszą korzyści w reklamie? Podpowiadamy!

Litery przestrzenne – co to takiego?

Trójwymiarowe litery, które coraz chętniej wykorzystywane są w reklamie, mogą być wykonane z różnych materiałów. Najczęściej są to litery z plexi, aluminium, stali nierdzewnej i drewna. To, co jest ich największym atutem takiego rozwiązania, to głębia i przestrzenny wygląd, dzięki czemu są znacznie lepiej widoczne od tradycyjnych form reklamy, a przez to też skuteczniej przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Litery przestrzenne najczęściej wykorzystywane są w celach reklamowych – jako elementy identyfikacji wizualnej lub jako forma dekoracji. Ich zastosowanie jest naprawdę szerokie, dzięki czemu z powodzeniem mogą być używane przez firmy specjalizujące się w różnych obszarach. Litery przestrzenne są zatem skutecznym narzędziem marketingowym, dzięki któremu możliwe jest bardzo szybkie zwiększenie rozpoznawalności brandu, dotarcie do szerszego grona odbiorców i skuteczne budowanie wizerunku danego przedsiębiorstwa.

W jaki sposób można wykorzystać litery przestrzenne?

Litery przestrzenne charakteryzują się bardzo dużą uniwersalnością. To właśnie dlatego są one tak chętnie wybierane jako nośnik reklamowy. Mogą być zastosowane w wielu miejscach i w różnych celach – nie ma pod tym względem żadnych ograniczeń. W jaki sposób wykorzystać potencjał liter przestrzennych? Mogą one być one:

  • Elementem identyfikacji wizualnej – to jedno z najczęstszych zastosowań liter przestrzennych. Są one umieszczane m.in. na elewacjach budynków, bramach wjazdowych, szyldach itp.
  • Reklamą wewnętrzną – litery przestrzenne mogą być umieszczone wewnątrz budynku np. w biurze, sali konferencyjnej czy w holu.
  • Reklamą zewnętrzną – z literami przestrzennymi w formie reklamy zewnętrznej można się spotkać w wielu miejscach. Najczęściej znajdują się one na dachach, elewacjach, w miejscach użyteczności publicznej oraz jako elementy dekoracyjne w parkach czy na placach zabaw.
  • Promocją na eventach i koncertach – litery przestrzenne znajdują zastosowanie również podczas imprez masowych, gdzie konieczne jest oznaczenie poszczególnych stref i stoisk. Niekiedy są wykorzystywane także jako elementy scenografii.

Litery podświetlane dla firmy – niezawodny sposób na reklamę

Jedną z najciekawszych odmian liter przestrzennych są litery podświetlane. Są one wyposażone we wbudowany system podświetlenia, dzięki czemu są świetnie widoczne nawet w bardzo ciemnych miejscach. Oświetleniem są zazwyczaj diody LED, neony, świetlówki lub żarówki halogenowe. Litery świetlne są bardzo chętnie wybierane przez wiele przedsiębiorstw. Wyróżniają się one nowoczesnym wyglądem, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Będą one znakomitym wyborem w przypadku firm, którym zależy na maksymalnej efektywności i skuteczności reklamy. Wysokiej jakości litery przestrzenne oferuje firma Quadland.

Więcej informacji znajdziesz na: https://quadland.pl/litery-przestrzenne,11,pl.

Źródło: Quadland