Odzież firmowa – nadruk na ubraniu pracownika
Obecność identyfikacji wizualnej w przestrzeni publicznej (na rynku), to zwykłe abecadło każdej firmy, która chce prosperować. Nawet jeśli Państwa firmę stać na spot w telewizji, czas antenowy w radio lub billboardy w całym mieście, to – tym bardziej – nie zaniedbają Państwo zaopatrzenia się w odzież z nadrukami logo dla pracowników firmy. To tani, sprawdzony i wypróbowany sposób na skuteczne przeniesienie świadomości brandu do potencjalnych klientów i kontrahentów, włączenie firmy w społeczny proces efektu kuli śnieżnej, ponieważ ubrania z nadrukowanym logo firmy świadczą i reprezentują Państwa działalność wobec szerokiej publiczności, spośród której rekrutują się kupujący i współpracujący.
Bluzy z nadrukiem i inne ubrania identyfikujące markę
Znakomity przykład eleganckich i dobrze wykończonych bluz z nadrukiem firmowym znajdziemy tutaj: https://stacjanadruku.pl/bluzy-z-nadrukiem. To tylko przykład, ale objaśnia wszystko. Okazuje się, że bluza, t-shirt, polo lub inne części garderoby z nadrukowanym logo firmy mogą być niesamowicie atrakcyjnymi i dobrze uszytymi ubraniami reprezentacyjnymi, które trzymają każdy fason i są odpowiednie na każdą sytuację, a jednocześnie nadruk na nich trwałego firmowego logo daje nam te możliwości:
- prezentacja i uwidocznienie identyfikacji wizualnej firmy w sytuacjach biznesowych (pracownicy i zarządzający reprezentują firmę pod jej szyldem), co uznawane jest za wysoki poziom zaawansowania i profesjonalizmu – firma jest brana na poważnie;
- docieranie do wielkiej liczby ludzi, ponieważ markowe ubrania noszone są przez pracowników także na co dzień w różnych sytuacjach społecznych;
- prosta, niedroga, skuteczna i bardzo elegancka reklama naszej firmy, polegająca na uczynieniu brandu jawnym i włączonym w społeczną percepcję, co skutkuje zainteresowaniem i zwiększeniem współczynników sprzedaży.
Dalsze argumenty za opłacalną we wszystkich sytuacjach promocją firmy dzięki ubraniom z nadrukami
Odzież łatwo można wykorzystać jako mobilną przestrzeń reklamową o bardzo dużym zasięgu. Powiedzmy, że Twój pracownik jest w drodze do zakładu pracy. Powiedzmy, że w drodze do pracy spotka wielu ludzi. Jeśli wybiera się do pracy np. w bluzie z logo Twojej firmy, to wszyscy, którzy na niego spojrzą, otrzymają prosty komunikat: firma taka i taka, która robi to i to. I to działa. Ten rodzaj reklamy jest tyleż ekskluzywny, co tani. Przynosi znaczne efekty.
Inna sytuacja: spotkanie biznesowe. Któż zaprzeczałby, że delegacja ubrana w bluzy, z firmowym logo lub innym wizerunkiem firmy, nie wygląda dostojnie i profesjonalnie? Strój działa, i to bardzo silnie. Może on przekazywać także komunikat: jestem panią/panem reprezentującym/ą właśnie to a nie inne przedsiębiorstwo.
Prawda jest taka, że na pewnym poziomie rozwoju firmy odzież z logo tejże firmy jest czymś obowiązkowym. Spotykamy się z tym samym, kiedy stacje telewizyjne wystawiają w sejmie mikrofony z logo nadawcy na konferencjach, spotykamy się z tym zjawiskiem również w każdym sklepie, kiedy każdy produkt na półce jest opatrzony logo producenta, itd, itp. Nie warto przegapić takiej okazji dla promocji, jaką jest odzież z nadrukiem logo marki – to tworzy przewagę firmy nad konkurencją.
Źródło: Stacjanadruku.pl