Szukaj

Reklama

Dlaczego bluzy z logo twojej firmy to dobry pomysł?

Poniższy tekst jest informacją prasową dostarczoną przez podmiot zewnętrzny. Jej treść nie została przygotowana przez redakcję Branding Monitor.

Dobrym pomysłem jest każde działanie, które zwiększy dochody firmy. Jeśli przechodzimy do sektora marketingowego, to najlepszymi działaniami będą niedrogie i niezwykle skuteczne metody zapewniające twojej firmie rozpoznawalność i widoczność, a także prestiż. Jedną ze sprawdzonych metod tego typu jest zaopatrzenie personelu w ubrania z nadrukiem znaków identyfikacyjnych firmy na czele z logo.

Odzież firmowa – nadruk na ubraniu pracownika

Obecność identyfikacji wizualnej w przestrzeni publicznej (na rynku), to zwykłe abecadło każdej firmy, która chce prosperować. Nawet jeśli Państwa firmę stać na spot w telewizji, czas antenowy w radio lub billboardy w całym mieście, to – tym bardziej – nie zaniedbają Państwo zaopatrzenia się w odzież z nadrukami logo dla pracowników firmy. To tani, sprawdzony i wypróbowany sposób na skuteczne przeniesienie świadomości brandu do potencjalnych klientów i kontrahentów, włączenie firmy w społeczny proces efektu kuli śnieżnej, ponieważ ubrania z nadrukowanym logo firmy świadczą i reprezentują Państwa działalność wobec szerokiej publiczności, spośród której rekrutują się kupujący i współpracujący.

Bluzy z nadrukiem i inne ubrania identyfikujące markę

Znakomity przykład eleganckich i dobrze wykończonych bluz z nadrukiem firmowym znajdziemy tutaj: https://stacjanadruku.pl/bluzy-z-nadrukiem. To tylko przykład, ale objaśnia wszystko. Okazuje się, że bluza, t-shirt, polo lub inne części garderoby z nadrukowanym logo firmy mogą być niesamowicie atrakcyjnymi i dobrze uszytymi ubraniami reprezentacyjnymi, które trzymają każdy fason i są odpowiednie na każdą sytuację, a jednocześnie nadruk na nich trwałego firmowego logo daje nam te możliwości:

  • prezentacja i uwidocznienie identyfikacji wizualnej firmy w sytuacjach biznesowych (pracownicy i zarządzający reprezentują firmę pod jej szyldem), co uznawane jest za wysoki poziom zaawansowania i profesjonalizmu – firma jest brana na poważnie;
  • docieranie do wielkiej liczby ludzi, ponieważ markowe ubrania noszone są przez pracowników także na co dzień w różnych sytuacjach społecznych;
  • prosta, niedroga, skuteczna i bardzo elegancka reklama naszej firmy, polegająca na uczynieniu brandu jawnym i włączonym w społeczną percepcję, co skutkuje zainteresowaniem i zwiększeniem współczynników sprzedaży.

Dalsze argumenty za opłacalną we wszystkich sytuacjach promocją firmy dzięki ubraniom z nadrukami

Odzież łatwo można wykorzystać jako mobilną przestrzeń reklamową o bardzo dużym zasięgu. Powiedzmy, że Twój pracownik jest w drodze do zakładu pracy. Powiedzmy, że w drodze do pracy spotka wielu ludzi. Jeśli wybiera się do pracy np. w bluzie z logo Twojej firmy, to wszyscy, którzy na niego spojrzą, otrzymają prosty komunikat: firma taka i taka, która robi to i to. I to działa. Ten rodzaj reklamy jest tyleż ekskluzywny, co tani. Przynosi znaczne efekty.

Inna sytuacja: spotkanie biznesowe. Któż zaprzeczałby, że delegacja ubrana w bluzy, z firmowym logo lub innym wizerunkiem firmy, nie wygląda dostojnie i profesjonalnie? Strój działa, i to bardzo silnie. Może on przekazywać także komunikat: jestem panią/panem reprezentującym/ą właśnie to a nie inne przedsiębiorstwo.

Prawda jest taka, że na pewnym poziomie rozwoju firmy odzież z logo tejże firmy jest czymś obowiązkowym. Spotykamy się z tym samym, kiedy stacje telewizyjne wystawiają w sejmie mikrofony z logo nadawcy na konferencjach, spotykamy się z tym zjawiskiem również w każdym sklepie, kiedy każdy produkt na półce jest opatrzony logo producenta, itd, itp. Nie warto przegapić takiej okazji dla promocji, jaką jest odzież z nadrukiem logo marki – to tworzy przewagę firmy nad konkurencją.

Źródło: Stacjanadruku.pl