Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Ernst&Young, czyli EY

Udostępnij ten artykuł

rebranding-ey

Globalna korporacja konsultingowa Ernst&Young od dzisiaj posługuje się nowym logo. 1. Lipca zmieniona została także nazwa firmy na EY. Cała identyfikacja będzie wprowadzana stopniowo, aż do pełnej wymiany wszystkich elementów wizualnych.

Nowe logo ma za zadanie odświeżyć wizerunek korporacji i sprawić, że stanie się on bardziej nowoczesny. Nazwa została skrócona natomiast głównie ze względu na różne jej formy funkcjonujące w obiegu. Różne podmioty nazywały przedsiębiorstwo „Ernst”, „EY, „E&Y”, itd. Zdecydowano się zatem ujednolicić nazewnictwo i przyjąć za oficjalną, najkrótszą stosowaną formę – EY.

rebranding-ey

Ernst&Young, a teraz już EY jest więc drugą firmą z tzw. „Wielkiej Czwórki”, która zmieniła logo. Przedtem rebranding przeprowadził PriceWaterhouseCoopers, a obecnie PwC, który również skrócił swoją nazwę. Nienaruszone pozostaje zatem jeszcze Deloitte i KPMG, któremu to zmiana logo przydałaby się najbardziej z trzech wymienionych. Być może rebranding nie zostaje przeprowadzony, bo zgodnie z zapoczątkowanym przez PwC, a podtrzymanym przez EY trendem, przy zmianie logo, należałoby jeszcze skrócić nazwę ;)

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News