Szukaj

Reklama

Kawy Jacobs w nowych opakowaniach

Nowe opakowania Jacobs 2024
Jacobs Doewe Egberts wprowadza nowe opakowania kaw i produktów kawowych Jacobs. Zmieniony design ma połączyć tradycję z nowoczesnością, zachowując przy tym charakterystyczne i znane konsumentom elementy opakowań.
Reklama

Zielono-złote opakowania Jacobs

Kawy Jacobs to jedne z najbardziej rozpoznawalnych kaw na sklepowych półkach. Wielu konsumentów bardzo dobrze kojarzy zielono-złoty wzór opakowania, wykorzystywany przez JDE do prezentacji swoich produktów od wielu lat. Stały się one wizualnym znakiem rozpoznawczym, jednak właściciele zdecydowali o ich zmianie.

Odświeżenie i unowocześnienie opakowań Jacobs

Modernizacja wzorów widniejących na kawach i produktach Jacobs nie przybrała jednak charakteru rewolucji, a jedynie odświeżenia, zachowującego dużą ciągłość z dotychczasowymi wzorami.

Zachowane zostały dwa najbardziej rozpoznawalne elementy, czyli typowy dla Jacobs kolor zielony i złoty pasek z nazwą marki oraz akcenty tego samego koloru.

Mimo to wprowadzono szereg drobniejszych zmian wizualnych takich jak uproszczenie liternictwa, spłaszczenie logo, zmiana ilustracji czy wprowadzenie dodatkowego czerwonego elementu z napisem „Wunderbar” (niem. cudowny). Celem tego przeprojektowania było wizualne uwspółcześnienie marki oraz zgrabne połączenie utrwalonej tradycji z nowoczesnymi rozwiązaniami wizualnymi.

Nowe opakowanie kaw Jacobs Kronung 2024
Jacobs zmienia opakowania kaw
Jacobs nowe opakowania 2024
JDE nowe opakowania Jacobs 2024
Redesign opakowań Jacobs 2024

Jedna z wiodących marek rynku kaw

Jacobs to jedna z największych marek kaw w Niemczech, Polsce i Europie. Palarnia kawy, z której się wyłoniła, została otworzona w 1907 roku w Bremie przez tamtejszego kupca Johanna Jacobsa. Obecnie marka Jabocs należy do holendersko-amerykańskiego koncernu Jacobs Doewe Egberts.

Źródło: design tagebuch
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
0 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze