Lajt mobile zmienia kolory i logo
Dotychczas polski dostawca usług telekomunikacyjnych MVNO (operator wirtualny) promował swoją markę za pomocą identyfikacji wizualnej, w której dominującym kolorem był kolor zielony. Firma zdecydowała jednak o zmianie barw i od teraz zamiast zieleni, główną barwą sieci staje się żółty.
Lajt mobile wprowadził również nowe logo. Operator zdecydował się uprościć znak, eliminując drugi człon nazwy i eliminując kolorystyczne akcenty. W rezultacie po przeprojektowaniu, logo przyjęło prostą formę w postaci nazwy operatora, jednak bez członu „mobile”.
Nowe zasady i sposób działania
Rebranding sieci lajt mobile to nie tylko zmiany wizualne, ale również wprowadzenie nowych standardów usług i obsługi klienta. Znaczące modyfikacje dotknęły także samą ofertę sieci.
Po wprowadzeniu nowej strategii, operator koncentruje się na prostych zasadach, umożliwiając klientom załatwianie wszystkich spraw online, bez konieczności wychodzenia z domu. Marka chce się także wyróżnić za pomocą rynkowej nowości w zakresie świadczonych usług.
Swoboda wyboru
Lajt mobile jako pierwsza sieć w Polsce daje klientom swobodę wyboru zasięgu, z którego chcą korzystać. Klienci decydując się na numer w tej sieci mogą jak dotychczas korzystać z infrastruktury Plusa lub wybrać zasięg Orange.
Wyraźnym odbiciem tej strategii jest także wprowadzona oferta. Lajt mobile jako pierwsza sieć w Polsce daje klientom swobodę wyboru zasięgu z jakiego chcą korzystać. Posiadacze numeru u tego operatora będą mogli korzystać jak dotychczas z infrastruktury Plusa lub wybrać zasięg Orange.
Niewątpliwa nowość na rynku telekomunikacyjnym może przyczynić się zarówno do pozyskania nowych klientów, jak i wyróżnienia marki na tle konkurencji.
Źródło: lajt mobile, android.com.pl