Szukaj

Reklama

Lajt mobile przechodzi rebranding. Sieć zmienia markę i ofertę

Rebranding lajt mobile - nowe logo
Wirtualny operator komórkowy lajt mobile przeszedł wizerunkową zmianę. Wraz z rebrandingiem sieci, nowym logo i kolorystyką marki zaprezentowana została także nowa oferta.
Reklama

Lajt mobile zmienia kolory i logo

Dotychczas polski dostawca usług telekomunikacyjnych MVNO (operator wirtualny) promował swoją markę za pomocą identyfikacji wizualnej, w której dominującym kolorem był kolor zielony. Firma zdecydowała jednak o zmianie barw i od teraz zamiast zieleni, główną barwą sieci staje się żółty.

Lajt mobile wprowadził również nowe logo. Operator zdecydował się uprościć znak, eliminując drugi człon nazwy i eliminując kolorystyczne akcenty. W rezultacie po przeprojektowaniu, logo przyjęło prostą formę w postaci nazwy operatora, jednak bez członu „mobile”.

Nowa identyfikacja wizualna lajt mobile
lajt mobile rebranding - nowe logo i oferta sieci
Nowe logo lajt mobile - identyfikacja wizualna
rebranding lajt mobile - nowa oferta
Rebranding lajt mobile - nowa strona internetowa

Nowe zasady i sposób działania

Rebranding sieci lajt mobile to nie tylko zmiany wizualne, ale również wprowadzenie nowych standardów usług i obsługi klienta. Znaczące modyfikacje dotknęły także samą ofertę sieci.

Po wprowadzeniu nowej strategii, operator koncentruje się na prostych zasadach, umożliwiając klientom załatwianie wszystkich spraw online, bez konieczności wychodzenia z domu. Marka chce się także wyróżnić za pomocą rynkowej nowości w zakresie świadczonych usług.

Swoboda wyboru

Lajt mobile jako pierwsza sieć w Polsce daje klientom swobodę wyboru zasięgu, z którego chcą korzystać. Klienci decydując się na numer w tej sieci mogą jak dotychczas korzystać z infrastruktury Plusa lub wybrać zasięg Orange.

Wyraźnym odbiciem tej strategii jest także wprowadzona oferta. Lajt mobile jako pierwsza sieć w Polsce daje klientom swobodę wyboru zasięgu z jakiego chcą korzystać. Posiadacze numeru u tego operatora będą mogli korzystać jak dotychczas z infrastruktury Plusa lub wybrać zasięg Orange.

Niewątpliwa nowość na rynku telekomunikacyjnym może przyczynić się zarówno do pozyskania nowych klientów, jak i wyróżnienia marki na tle konkurencji.

Źródło: lajt mobile, android.com.pl
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Solo Kolos Sp. z o.o.
Solo Kolos Sp. z o.o.
16 lutego 2024 11:44

Zmiana marki to zazwyczaj świeży oddech i nowa szansa na przyciągnięcie uwagi klientów. Lajt Mobile podejmuje śmiałe kroki, zmieniając zarówno markę, jak i ofertę. To odważny ruch, zwłaszcza w konkurencyjnym środowisku branżowym. Zmiana marki może przynieść korzyści w postaci zwiększenia rozpoznawalności i przyciągnięcia nowych klientów.
Rebranding nie ogranicza się tylko do zmiany logo czy kolorów, ale obejmuje także kwestie ofertowe. To podejście może okazać się trafione, ponieważ konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagają od operatorów komórkowych innowacyjnych i atrakcyjnych propozycji.