Szukaj

Reklama

Netia z nowym logo. Branding dostosowany do Grupy Polsat Plus

Nowe logo Netia - rebranding 2024
Marka Netia przeszła wizualną zmianę, w wyniku której jej identyfikacja wizualna została dostosowana do stylistyki Grupy Polsat Plus. Operator należy do grupy od 2018 roku.
Reklama

Nowa identyfikacja i logo Netii częścią zmian w Grupie Polsat Plus

Rebranding Netii jest elementem rozpoczętego już 3 lata temu projektu harmonizacji wszystkich marek należących do Grupy Polsat Plus. Stopniowo realizowane zmiany poszczególnych brandów mają na celu wizualne podkreślenie ich przynależności do medialnego koncernu.

Nowe logo Netii nawiązuje zatem do znaków Polsatu czy Plusa. Nazwa marki jest zapisana tym samym krojem pisma. W sygnecie pozostawiono dotychczas występujące w nim różnokolorowe kropki, jednak zostały one ułożone w inny sposób, tworząc pozornie trójwymiarową kulę. Konstrukcja i styl jest ścisłym nawiązaniem do identyfikacji innych marek będących częścią Grupy Polsat Plus.

Dotychczasowa identyfikacja wizualna Netii została wprowadzona w 2011 roku i obowiązywała nieprzerwanie przez blisko 13 lat.

Nowe logo Netii - 2024
Nowe logo Netii, wprowadzone w 2024 roku
Identyfikacja wizualna Netii - brand hero
Zrzut strony internetowej Netii 2024

Rebranding Netii nie zmienia DNA marki

Chociaż przeprowadzona zmiana jest wyraźnie zauważalna w logo, social mediach, na stronie internetowej i całej komunikacji wizualnej, prezes zarządu Netia S.A. zapewnia, że nie wpłynie ona na wypracowany przez lata fundament marki.

– Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki – wyjaśnił Andrzej Abramczuk.

O Netii

Netia jest jedną z najstarszych i największych polskich marek telekomunikacyjnych, liczącą sobie prawie 30 lat. Operator dostarcza usługi komunikacyjne i multimedialne on-line klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom oraz instytucjom. Od 2018 roku należy do Grupy Polsat Plus.

Źródło: Netia
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
0 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze