Nowa identyfikacja i logo Netii częścią zmian w Grupie Polsat Plus
Rebranding Netii jest elementem rozpoczętego już 3 lata temu projektu harmonizacji wszystkich marek należących do Grupy Polsat Plus. Stopniowo realizowane zmiany poszczególnych brandów mają na celu wizualne podkreślenie ich przynależności do medialnego koncernu.
Nowe logo Netii nawiązuje zatem do znaków Polsatu czy Plusa. Nazwa marki jest zapisana tym samym krojem pisma. W sygnecie pozostawiono dotychczas występujące w nim różnokolorowe kropki, jednak zostały one ułożone w inny sposób, tworząc pozornie trójwymiarową kulę. Konstrukcja i styl jest ścisłym nawiązaniem do identyfikacji innych marek będących częścią Grupy Polsat Plus.
Dotychczasowa identyfikacja wizualna Netii została wprowadzona w 2011 roku i obowiązywała nieprzerwanie przez blisko 13 lat.
Rebranding Netii nie zmienia DNA marki
Chociaż przeprowadzona zmiana jest wyraźnie zauważalna w logo, social mediach, na stronie internetowej i całej komunikacji wizualnej, prezes zarządu Netia S.A. zapewnia, że nie wpłynie ona na wypracowany przez lata fundament marki.
– Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki – wyjaśnił Andrzej Abramczuk.
O Netii
Netia jest jedną z najstarszych i największych polskich marek telekomunikacyjnych, liczącą sobie prawie 30 lat. Operator dostarcza usługi komunikacyjne i multimedialne on-line klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom oraz instytucjom. Od 2018 roku należy do Grupy Polsat Plus.
Źródło: Netia