Szukaj

Reklama

ORLEN Team zmienia logo i odświeża identyfikację wizualną

Rebranding grupy ORLEN Team
Marka zrzeszająca indywidualnych sportowców wspieranych przez Grupę Orlen dostosowuje swoją komunikację wizualną do własnego rozwoju i ciągle zwiększającego się zaangażowania w rozwój polskiego sportu.
Reklama

ORLEN Team to już nie tylko motosporty

Przez 20 lat marka ORLEN Team posługiwała się dotychczasowym znakiem, bazującym na symbolice związanej ze sportami motorowymi. Pod jej szyldem występowali przedstawiciele dyscyplin motorowych, biorąc udział w różnego rodzaju rajdach i wyścigach samochodowych czy akrobacjach samolotowych.

Od 2024 roku ORLEN Team stał się marką parasolową dla wszystkich indywidualnych zawodników wspieranych przez polski koncern, którzy reprezentują różne dyscypliny sportowe. Tym samym zaszła konieczność zmiany przekazu, a wraz z nim również identyfikacji wizualnej.

Nowe logo ORLEN Team z uniwersalnym przesłaniem

Odświeżony znak nadal wykorzystuje standardowe elementy marki ORLEN, takie jak logo koncernu i biało-czerwona kolorystyka. Niezmieniona pozostała także nazwa sportowego brandu, ale w nowym logo nie znajdziemy już żadnego nawiązania do sportów motorowych. Znak skorygowano o cechy, które znacznie zawężały przekaz i pozostawiono jedynie dwa słowa.

Nowe logo ORLEN Team
Nowe logo ORLEN Team - wersje specjalne

– Nowy logotyp ORLEN Team nawiązuje do kompleksowej komunikacji, nastawionej na budowę silnej, globalnie rozpoznawalnej marki ORLEN. Będzie wykorzystywany we współpracy ze wszystkimi indywidualnymi sportowcami – mówi Agata Pniewska, Dyrektor Wykonawczy ds. Sponsoringu ORLEN.

Przeprowadzony rebranding to nie tylko zmiana wizualna, ale chęć podkreślenia stale rosnącego zaangażowania w rozwój polskiego sportu.

Źródło: ORLEN Team
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
0 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze