Szukaj

Reklama

PGE PolSailing zmienia komunikację wizualną marki

Nowe logo PGE PolSailing - rebranding 2024
Ogólnopolski Program Edukacji Żeglarskiej PGE PolSailing w odpowiedzi na zmiany merytoryczne i nowe potrzeby komunikacyjne przeszedł rebranding. Efektem zmiany wizerunku jest nowe logo oraz identyfikacja wizualna programu.
Reklama

Rebranding wynikiem zmian w PGE PolSailing

PGE PolSailing jako ogólnopolski program edukacji żeglarskiej w ostatnich latach znacznie poszerzył swój zakres działalności. Do programu zostały włączone nowe klasy żeglarskie, a w organizowane przedsięwzięcia włączono także starszych uczestników.

Dotychczasowy wizerunek, był kreowany przede wszystkim z myślą o najmłodszych uczestnikach szkoleń, dlatego w identyfikacji wykorzystywano wiele elementów ukierunkowanych na dzieci. Bajkowe motywy nie oddawały jednak w pełni dzisiejszej rzeczywistości i zakresu działań, w wyniku czego program prowadzony przez Polski Związek Żeglarski przeszedł kompleksowy rebranding.

Nowe logo i identyfikacja PGE PolSailing

Odświeżony system wizualny PGE PolSailing opracowany przez Martę Chmielarz z Martson desing i Magdalenę Kloskę, wprowadza nowe możliwości kreowania marki, czerpiąc jednocześnie z dotychczasowego dorobku.

Zmienione logo to połączenie nazwy i sygnetu opartego na literze P, złożonej z trzech elementów. Kształtem nawiązują one do żagli, a ich ilość odnosi się do trzech programów szkoleniowych – optimist, kitesurfingu i windsurfingu.

Wzór uzupełnia zmodernizowana paleta barw wykorzystywanych w komunikacji marki, nowe schematy stylistyczne oraz minimalistyczne i estetyczne ilustracje.

Kolorem wiodącym marki stał się niebieski, przypisany klasie optimist, jako najobszerniejszej. Pozostałym klasom również przyporządkowano własne barwy – kitesurfing będzie wykorzystywał kolor różowy, a windsurfing pomarańczowy.

Nowe logo PGE PolSailing
PGE PolSailing nowe logo - sygnet
Warianty nowego logo PGE PolSailing
Nowe logo PGE PolSailing - rebranding 2024
Nowa kolorystyka PolSailing
Nowa identyfikacja wizualna PolSailing - zestaw grafik
PGE PolSailing rebranding - plakaty
Nowa identyfikacja wizualna PGE PolSailing - grafiki
Nowa identyfikacja wizualna PGE PolSailing - żagle
Nowa identyfikacja wizualna PGE PolSailing - flagi
Nowa identyfikacja wizualna PGE PolSailing - bidony z logo

Pelikan zostaje brand hero

Rebranding PGE PolSailing wprowadził do nowej strategii komunikacji oficjalnego brand hero, którym stał się pelikan. Ptak pojawiał się już na wcześniejszych wizualizacjach i okazał się wdzięcznym motywem do wykorzystania w przyszłości. Jego wizerunek uproszczono i przystosowano do wykorzystywania w ramach nowego systemu wizualnego.

Pelikan - brand hero PGE PolSailing
Ilustracje pelikana PGE PolSailing

Polski Związek Żeglarski rozwija swój program edukacyjny

Zmiana brandingu PGE PolSailing jest efektem aktywnej działalności Polskiego Związku Żeglarskiego w obszarze promowania wspieranych przez siebie dyscyplin sportowych. Przeprowadzone przeprojektowanie marki dowodzi, że organizacja dba nie tylko o rozwój merytoryczny swoich programów, ale także o ich rynkowy odbiór i szeroką promocję za pomocą budowy nowoczesnego i atrakcyjnego brandingu.

Źródło: Polski Związek Żeglarski, Martson
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Goch
Goch
17 lutego 2024 18:03

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻