Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Przyznano nagrody w konkursie Timecode Akcja Animacja

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Rozstrzygnięcie konkursu Timecode Akcja Animacja
Wieczorem, 15 grudnia 2022 r. podczas uroczystości w CHPTR by Bites w Centrum Praskim Koneser zakończyła się 5. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja. Główna nagroda trafiła do duetu twórców: Przemysława Białasza i Karola Dynasiuka. Zdobyli oni największe uznanie liczącego kilkanaście osób jury, w skład którego weszły osoby związane z branżą motion designu.

Konkurs Timecode Akcja Animacja to cykliczne już wydarzenie dla grafików i motion designerów. Celem konkursu jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom
i twórczyniom animacji reklamowej. Tegoroczny konkurs odbył się pod hasłem CSR. Zadaniem uczestników było stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane zaś przez UCHO STUDIO.

Spośród zgłoszonych w listopadzie prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybrało w pierwszej kolejności pięciu półfinalistów, którzy zostali zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu pracowali nad swoimi animacjami.

Ostatecznie, w tegorocznej edycji konkursu Grand Prix zdobył duet: Przemysław Białasz
i Karol Dynysiuk. Poza główna nagrodą i pierwszym miejscem przyznano również wyróżnienia, w tym przyznane, przez partnerów konkursu, które przypadły:

  • Wyróżnienie Ergo Hestia: Przemysław Białasz, Karol Dynysiuk
  • Wyróżnienie Clovin: Marta Jagodzińska, Aleksandra Belash
  • Wyróżnienie Asseco: Olgierd Łuszczak
  • Wyróżnienie dla pracy studenckiej: Johannes Utri
  • Wyróżnienie specjalne: Zuzanna Barbachowska

Pula nagród w konkursie wyniosła 25 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych była marka Wacom. Laureat nagrody Grand Prix otrzymał nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom. Twórcy wyróżnionych prac partnerów konkursu: Ergo Hestia,  Clovin i Asseco  otrzymali  nagrody
w wysokości 3 000 zł. Dla twórcy wyróżnionej pracy studenckiej  firma Wacom przygotowała również niespodziankę.

Cieszymy się, że konkurs cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem młodych twórców, którzy upatrują w nim przepustki do wymarzonej pracy i możliwości pokazania swojego talentu w branży motion designu – powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu. – W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne – dodał Tomasz Dławichowski.

Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5. edycji konkursu Timecode Akcja Animacja odpowiadało w bieżącym roku s2dio.

Źródło: Timecode
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy