Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Suwałki mają nowe logo i zmieniają identyfikację wizualną miasta

Udostępnij ten artykuł

Nowe logo Suwałk - rebranding miasta 2024
Miasto Suwałki zaprezentowało swoje nowe logo i odświeżony system identyfikacji wizualnej. Zmiana jest efektem realizacji przyjętej w ubiegłym roku nowej strategii promocji miasta.

Nowe logo Suwałk nadal pogodne

Nowa strategia promocji jak i odświeżony znak miasta nadal korzystają z głównego hasła przewodniego „Pogodne Suwałki”. Całkowicie zmienił się natomiast wzór, którym włodarze będą promować swoją miejscowość.

W miejsce wysłużonego logo z misiem Suwałki wprowadziły prostą, estetyczną konstrukcję złożoną z sygnetu, który jest interpretacją litery „S” oraz nazwy miejscowości, zaprezentowanej za pomocą autorskiej typografii.

Nowe logo Suwałk na tle zdjęcia

Odświeżona identyfikacja wizualna

Kolorystyka nowego logo, jak i całej identyfikacji Suwałk nadal bazuje na trzech dotychczasowych kolorach: żółtym, niebieskim i białym. Autorzy nowego projektu ze studia Rio Creativo uzupełnili jednak paletę kolorów o dodatkowe barwy, które uzupełniają zestaw i będą wykorzystywane w komunikacji wizualnej miasta.

Rebranding Suwałk - nowa identyfikacja wizualna miasta
Rebranding Suwałk - nowa kolorystyka miasta
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - promocja miasta

Cała identyfikacja wizualna Suwałk została gruntownie przebudowana i odświeżona. W prezentacji projektu przedstawiono wiele nowych, atrakcyjnych elementów graficznych, które mają wspierać różnego rodzaju działania wizerunkowe i promocyjne.

Nowa identyfikacja wizualna Suwałk
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - logo na smartfonie
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - grafika promocyjna
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - grafika promocyjna
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - nowe logo
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - nowe logo
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - grafika
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - promocja wydarzenia
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - social media
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - wizytówki
Nowa identyfikacja wizualna Suwałk - akcydensy

Miś jednak zostaje

Warto podkreślić, że chociaż miasto rezygnuje z wizerunku misia w logo, to nadal będzie on wykorzystywany jako maskotka miejscowości. Co więcej, władze Suwałk mają zamiar powiększać „misiową rodzinę”.

Spójna i atrakcyjna marka miasta Suwałk

Głównym celem nowego logo Suwałk i odświeżenia całego systemu wizualnego jest budowa spójnej i nowoczesnej marki miasta. Za pomocą tych narzędzi w najbliższych latach będzie kreowany wizerunek miejscowości przyjaznej zarówno mieszkańcom jak i turystom.

Jak informuje urząd miejski w Suwałkach, w proces zmiany komunikacji wizualnej zaangażowani byli włodarze, mieszkańcy i specjaliści ds. wizerunku ze studia Rio Creativo.

Źródło: UM Suwałki, suwalki.info
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News