Nowe logo Suwałk nadal pogodne
Nowa strategia promocji jak i odświeżony znak miasta nadal korzystają z głównego hasła przewodniego „Pogodne Suwałki”. Całkowicie zmienił się natomiast wzór, którym włodarze będą promować swoją miejscowość.
W miejsce wysłużonego logo z misiem Suwałki wprowadziły prostą, estetyczną konstrukcję złożoną z sygnetu, który jest interpretacją litery „S” oraz nazwy miejscowości, zaprezentowanej za pomocą autorskiej typografii.
Odświeżona identyfikacja wizualna
Kolorystyka nowego logo, jak i całej identyfikacji Suwałk nadal bazuje na trzech dotychczasowych kolorach: żółtym, niebieskim i białym. Autorzy nowego projektu ze studia Rio Creativo uzupełnili jednak paletę kolorów o dodatkowe barwy, które uzupełniają zestaw i będą wykorzystywane w komunikacji wizualnej miasta.
Cała identyfikacja wizualna Suwałk została gruntownie przebudowana i odświeżona. W prezentacji projektu przedstawiono wiele nowych, atrakcyjnych elementów graficznych, które mają wspierać różnego rodzaju działania wizerunkowe i promocyjne.
Miś jednak zostaje
Warto podkreślić, że chociaż miasto rezygnuje z wizerunku misia w logo, to nadal będzie on wykorzystywany jako maskotka miejscowości. Co więcej, władze Suwałk mają zamiar powiększać „misiową rodzinę”.
Spójna i atrakcyjna marka miasta Suwałk
Głównym celem nowego logo Suwałk i odświeżenia całego systemu wizualnego jest budowa spójnej i nowoczesnej marki miasta. Za pomocą tych narzędzi w najbliższych latach będzie kreowany wizerunek miejscowości przyjaznej zarówno mieszkańcom jak i turystom.
Jak informuje urząd miejski w Suwałkach, w proces zmiany komunikacji wizualnej zaangażowani byli włodarze, mieszkańcy i specjaliści ds. wizerunku ze studia Rio Creativo.
Źródło: UM Suwałki, suwalki.info