Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Trivago odświeża markę, identyfikację i logo

Udostępnij ten artykuł

Rebranding trivago - nowe logo

Trivago z nowym logo

Nowe logo trivago zostało oparte na kolorystyce i koncepcji bardzo podobnej do dotychczasowego znaku. Dobrze znany użytkownikom symbol uległ jedynie typograficznemu odświeżeniu i zamianie miejscami wykorzystywanych kolorów.

Logo nadal bazuje na czerwonej, żółtej i niebieskiej barwie, ale dzięki mocniejszej typografii i stylizacji pierwszej litery wygląda bardziej nowocześnie i świeżo.

Nowe logo Trivago. Rebranding 2024
Nowa identyfikacja wizualna Trivago

Kampania promująca odświeżoną markę

Razem ze znakiem firma zmieniła także całą identyfikację wizualną, wprowadzając do niej żywszą kolorystykę, odpowiadającą barwom wykorzystanym w logo.

Motywem rebrandingu było wzmocnienie marki i wprowadzenie do komunikacji nowych elementów wizualnych, które będą lepiej zapadać w pamięć odbiorców. Trivago w celu zakomunikowania zmiany uruchomiło specjalną kampanię wizerunkową, która została stworzona z pomocą sztucznej inteligencji w zakresie adaptacji reklam do różnych odbiorców na wielu lokalnych rynkach, z uwzględnieniem różnic językowych i kulturowych.

Źródło: trivago
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News