Trivago z nowym logo
Nowe logo trivago zostało oparte na kolorystyce i koncepcji bardzo podobnej do dotychczasowego znaku. Dobrze znany użytkownikom symbol uległ jedynie typograficznemu odświeżeniu i zamianie miejscami wykorzystywanych kolorów.
Logo nadal bazuje na czerwonej, żółtej i niebieskiej barwie, ale dzięki mocniejszej typografii i stylizacji pierwszej litery wygląda bardziej nowocześnie i świeżo.
Kampania promująca odświeżoną markę
Razem ze znakiem firma zmieniła także całą identyfikację wizualną, wprowadzając do niej żywszą kolorystykę, odpowiadającą barwom wykorzystanym w logo.
Motywem rebrandingu było wzmocnienie marki i wprowadzenie do komunikacji nowych elementów wizualnych, które będą lepiej zapadać w pamięć odbiorców. Trivago w celu zakomunikowania zmiany uruchomiło specjalną kampanię wizerunkową, która została stworzona z pomocą sztucznej inteligencji w zakresie adaptacji reklam do różnych odbiorców na wielu lokalnych rynkach, z uwzględnieniem różnic językowych i kulturowych.
Źródło: trivago