Szukaj

Reklama

Trivago odświeża markę, identyfikację i logo

Rebranding trivago - nowe logo
Reklama

Trivago z nowym logo

Nowe logo trivago zostało oparte na kolorystyce i koncepcji bardzo podobnej do dotychczasowego znaku. Dobrze znany użytkownikom symbol uległ jedynie typograficznemu odświeżeniu i zamianie miejscami wykorzystywanych kolorów.

Logo nadal bazuje na czerwonej, żółtej i niebieskiej barwie, ale dzięki mocniejszej typografii i stylizacji pierwszej litery wygląda bardziej nowocześnie i świeżo.

Nowe logo Trivago. Rebranding 2024
Nowa identyfikacja wizualna Trivago

Kampania promująca odświeżoną markę

Razem ze znakiem firma zmieniła także całą identyfikację wizualną, wprowadzając do niej żywszą kolorystykę, odpowiadającą barwom wykorzystanym w logo.

Motywem rebrandingu było wzmocnienie marki i wprowadzenie do komunikacji nowych elementów wizualnych, które będą lepiej zapadać w pamięć odbiorców. Trivago w celu zakomunikowania zmiany uruchomiło specjalną kampanię wizerunkową, która została stworzona z pomocą sztucznej inteligencji w zakresie adaptacji reklam do różnych odbiorców na wielu lokalnych rynkach, z uwzględnieniem różnic językowych i kulturowych.

Źródło: trivago
Skomentuj artykuł
1 Komentarz
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
marketingnowejfirmy
marketingnowejfirmy
18 stycznia 2024 07:38

Świetna aktualizacja marki Trivago! Nowe logo, z zachowaniem dobrze znanych kolorów, to udane połączenie świeżości i nowoczesności. Cała identyfikacja wizualna, nasycona żywymi barwami, wprowadza dodatkowy dynamizm. Fascynujące, jak firma wykorzystała sztuczną inteligencję do dostosowania kampanii wizerunkowej do różnych rynków i kultur. To zdecydowanie krok naprzód w wzmocnieniu marki i pozyskaniu uwagi odbiorców.