Szukaj

Współpraca

Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Zostań Aquaphorianinem – nowa misja i kampania reklamowa marki AQUAPHOR

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
AQUAPHOR to marka, która pochodzi z Estonii. Jest producentem filtrów do wody i systemów filtrujących. W kwietniu 2024 r. marka rozpoczęła nową kampanię pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem”.

Misją AQUAPHOR jest dostarczanie przefiltrowanej, zdrowej i czystej wody ludziom na całym świcie. W Polsce firma działa od 15 lat. Z tej okazji AQUAPHOR podejmuje nowe wyzwanie – edukację ludzi na temat zbliżającej się katastrofy ekologicznej. W realizacji tego celu pomagać ma brand hero AQUALENek.

Kampania ma zwracać uwagę na problemy ekologiczne, które odczuwalne są każdego dnia. AQUALENek w pierwszym etapie ma edukować dzieci i dorosłych na temat kwestii środowiskowych. Zwiększająca się liczba zagrożonych gatunków roślin i zwierząt, brak dostępu do wody pitnej czy zanieczyszczone środowisko – to tylko kilka z problemów, z którym muszą mierzać się mieszkańcy Ziemi.

Imię AQUALENka pochodzi od nazwy włókna Aqualen. Jest ono wykorzystywane w produkcji wkładów filtrujących marki AQUAPHOR. Aqualen posiada 1 z ponad 130 patentów marki.

Start kampanii został przewidziany podczas Światowego Dnia Ziemi – na 22 kwietnia 2024 r. Pierwszym etapem jest konkurs ogólnopolski, dostępny pod adresem: www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem

Kampania będzie realizowania poprzez działania digitalowe, podcasty, aktywność w social mediach, prasę i outdoor. Za koncepcję kreatywną oraz komunikację w mediach odpowiada Marzena Lewandowska – dyrektorka marketingu. Działaniami promocyjnym, realizowanymi w sklepach sieciowych zajmuje się Aleksandra Doroszewska – marketing manager. Agencja Yellowcups stworzyła koncepcję, natomiast Dom Mediowy Media In Sp. z o.o. zajmuje się prowadzeniem kampanii digitalowej.

O AQUAPHOR

AQUAPHOR to producent filtrów do wody i rozwiązań profesjonalnych z tej dziedziny. Oferta marki jest skierowana do odbiorcy indywidualnego i do branży przemysłowej. Z pełną ofertą można zapoznać się na stronie internetowej: www.aquaphor.com/pl-pl

AQUAPHOR cieszy się opatentowanymi rozwiązaniami, które wykorzystuje podczas produkcji. Dzięki temu marka ma dobrą renomę i opinię wśród konsumentów.

Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy