Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Zostań Aquaphorianinem – nowa misja i kampania reklamowa marki AQUAPHOR

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
AQUAPHOR to marka, która pochodzi z Estonii. Jest producentem filtrów do wody i systemów filtrujących. W kwietniu 2024 r. marka rozpoczęła nową kampanię pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem”.

Misją AQUAPHOR jest dostarczanie przefiltrowanej, zdrowej i czystej wody ludziom na całym świcie. W Polsce firma działa od 15 lat. Z tej okazji AQUAPHOR podejmuje nowe wyzwanie – edukację ludzi na temat zbliżającej się katastrofy ekologicznej. W realizacji tego celu pomagać ma brand hero AQUALENek.

Kampania ma zwracać uwagę na problemy ekologiczne, które odczuwalne są każdego dnia. AQUALENek w pierwszym etapie ma edukować dzieci i dorosłych na temat kwestii środowiskowych. Zwiększająca się liczba zagrożonych gatunków roślin i zwierząt, brak dostępu do wody pitnej czy zanieczyszczone środowisko – to tylko kilka z problemów, z którym muszą mierzać się mieszkańcy Ziemi.

Imię AQUALENka pochodzi od nazwy włókna Aqualen. Jest ono wykorzystywane w produkcji wkładów filtrujących marki AQUAPHOR. Aqualen posiada 1 z ponad 130 patentów marki.

Start kampanii został przewidziany podczas Światowego Dnia Ziemi – na 22 kwietnia 2024 r. Pierwszym etapem jest konkurs ogólnopolski, dostępny pod adresem: www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem

Kampania będzie realizowania poprzez działania digitalowe, podcasty, aktywność w social mediach, prasę i outdoor. Za koncepcję kreatywną oraz komunikację w mediach odpowiada Marzena Lewandowska – dyrektorka marketingu. Działaniami promocyjnym, realizowanymi w sklepach sieciowych zajmuje się Aleksandra Doroszewska – marketing manager. Agencja Yellowcups stworzyła koncepcję, natomiast Dom Mediowy Media In Sp. z o.o. zajmuje się prowadzeniem kampanii digitalowej.

O AQUAPHOR

AQUAPHOR to producent filtrów do wody i rozwiązań profesjonalnych z tej dziedziny. Oferta marki jest skierowana do odbiorcy indywidualnego i do branży przemysłowej. Z pełną ofertą można zapoznać się na stronie internetowej: www.aquaphor.com/pl-pl

AQUAPHOR cieszy się opatentowanymi rozwiązaniami, które wykorzystuje podczas produkcji. Dzięki temu marka ma dobrą renomę i opinię wśród konsumentów.

Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje