Misją AQUAPHOR jest dostarczanie przefiltrowanej, zdrowej i czystej wody ludziom na całym świcie. W Polsce firma działa od 15 lat. Z tej okazji AQUAPHOR podejmuje nowe wyzwanie – edukację ludzi na temat zbliżającej się katastrofy ekologicznej. W realizacji tego celu pomagać ma brand hero AQUALENek.
Kampania ma zwracać uwagę na problemy ekologiczne, które odczuwalne są każdego dnia. AQUALENek w pierwszym etapie ma edukować dzieci i dorosłych na temat kwestii środowiskowych. Zwiększająca się liczba zagrożonych gatunków roślin i zwierząt, brak dostępu do wody pitnej czy zanieczyszczone środowisko – to tylko kilka z problemów, z którym muszą mierzać się mieszkańcy Ziemi.
Imię AQUALENka pochodzi od nazwy włókna Aqualen. Jest ono wykorzystywane w produkcji wkładów filtrujących marki AQUAPHOR. Aqualen posiada 1 z ponad 130 patentów marki.
Start kampanii został przewidziany podczas Światowego Dnia Ziemi – na 22 kwietnia 2024 r. Pierwszym etapem jest konkurs ogólnopolski, dostępny pod adresem: www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem
Kampania będzie realizowania poprzez działania digitalowe, podcasty, aktywność w social mediach, prasę i outdoor. Za koncepcję kreatywną oraz komunikację w mediach odpowiada Marzena Lewandowska – dyrektorka marketingu. Działaniami promocyjnym, realizowanymi w sklepach sieciowych zajmuje się Aleksandra Doroszewska – marketing manager. Agencja Yellowcups stworzyła koncepcję, natomiast Dom Mediowy Media In Sp. z o.o. zajmuje się prowadzeniem kampanii digitalowej.
O AQUAPHOR
AQUAPHOR to producent filtrów do wody i rozwiązań profesjonalnych z tej dziedziny. Oferta marki jest skierowana do odbiorcy indywidualnego i do branży przemysłowej. Z pełną ofertą można zapoznać się na stronie internetowej: www.aquaphor.com/pl-pl
AQUAPHOR cieszy się opatentowanymi rozwiązaniami, które wykorzystuje podczas produkcji. Dzięki temu marka ma dobrą renomę i opinię wśród konsumentów.